Spire nr.2 <3 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har akkurat opprettet en blogg,men forstår virkelig ikke alt hvordan det fungerer enda..hehe..var veldig mye å forstå!!hehe..så noen andre som blogger,som vil dele den??hadde vært kjekt å lese om andre i samme situasjon,og få tips og litt veiledning kanskje
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Blogger her http://vinterverket.wordpress.com/
MammaMø med to små Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 linyen.blogg.no hjertelig velkommen til å lese den:) og selvfølgelig spørre om du lurer på noe:)
Vaffern&Bebifisen Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg blogger også www.boobitibbene.blogspot.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå