Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hva liker barna deres? Jeg skriver ønskeliste til bursdag og jul. Datteren min blir 1 år, så gjerne bøker hun har glede av allerede nå, men også senere:) Og da gjerne litt nyere bøker, der er jeg dårlig oppdatert:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Elsker "Tante Grønn, tante Brun og tante Violett" av Elsa Beskow
ditte&malusken&lillebror Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jenten min elsker en bok som heter Godnatt. Det er en sånn bok hvor man drar i små flipper, også endrer bildene seg. Den er fra 2 år da, så jenten din er kanskje litt liten enda, men du kan jo gjøre det for henne:)
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Her er Albert Åbert, Mummi og de gode gamle eventyrbøkene veldig populære hos både han på snart 5 og lillesøster på rett over 2 år.
FrøkenSprøken Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Brødrene Løvehjerte Den lille larven aldrimett Den lille muldvarpen som lurte på... Bøkene om Emma Bøkene om Thomas Bøkene om Lillesøster Jeg vil ikke gå å legge meg Jeg vil også ha et søsken Lena vil også gå på skolen (Astrid Lindgren, nydelige billedbøker for barn fra 2 år) Den store barnesangoka Den store Roald Dahl-boka Den store boka om Knerten Den store... (her er det mange gode bøker) Alle vi barna i bakkebygrenda Ronja Røverdatter Karlson på taket (Av en eller annen grunn har vi utrolig mange bøker i bokhylla vår...)
Hikken Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Sånn gjør prinsesser ) http://www.barnebokkritikk.no/modules.php?id=123&name=Reviews&rop=showcontent
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Tusen takk for mange gode tips, men jeg ser det er stort sett favorittene fra jeg var liten som går igjen enda;) Hihi:) Jeg eeeelsker bøker jeg også, men er lite oppdatert på nye barnebøker. Men er stort sett de gamle som dere også liker:) Vel, de ER jo bra - så ikke så rart at de fortsatt er populære:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Denne uken er det Folk og røvere i Kardemommeby og Alle dyrene i Hakkebakkeskogen.
Ignatz Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg digger bøkene om Bø og Bæ. De passer for barn fra et år. Ellers er bøkene om Ludde populære for den alderen+. Ellers liker jeg bøker om en gris som heter Benny, og bøkene om Den ville ungen, skrevet av Barbro Lindgren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå