Gå til innhold

Noen synske her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, nå er det visst min tur til å spørre om hjelp :)

Har mistet jobb-nøklene mine! Kun to nøkler på en nøkkelring....ikke noe mer dill dall hengende på. Den ene nøkkelen står det 003 på og den andre 005. Vet ikke helt hva mer jeg skal fortelle. Tror jeg har forlagt nøklene et sted på jobben. Men de kan være hjemme eller mistet på tur fra jobb til bilen. Har lett og lett siden torsdag.

Hadde vært gøy om noen kunne hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger bak en kommode med fire skuffer

Skrevet

Jeg ser de ligger på et mørkt sted..men er ikke stille..

Skrevet

De ligger på jobben din ja. Lykke til!

Skrevet

Ser for meg at du går inn hovedinngangsdøren, først inn i et lite vindfang, så svinger du 90 grader til venstre inn en dør som pleier å stå åpen og fører inn i en forholdsvis smal og lang gang. Nøklene ligger langs veggen ca 1-2 meter innenfor døra. Mulig de ligger oppi noe eller bak noe. Oppi noen poser? Vet ikke om dette er hjemme hos deg eller noe annet sted du har vært, men slik får jeg i hvert fall opp at det ser ut.

Vil gjerne høre hvor du finner dem!

Skrevet

Får litt følelsen av gamle mennesker... Hos besteforeldrene dine? Foreldrene dine? Jobber du i hjemmesykepleien eller noen andre som jobber hjemme hos eldre?

(Jeg som skrev om den lange, smale gangen)

Skrevet

Tusen takk for svar så langt:) Beskrivelsen av hovedinngangen er ikke helt rett. Kommer inn i et vindfang ja, og dør nr to står alltid åpen. Men det svinger 90 grader til høyre og så kommer man til en trapp ganske nært. Må gå en etasje opp. Vindfanget hjemme er også slik, så da kan det ikke være der heller. Men det kan jo være en annen inngang du ser for deg, som jeg ikke klarer å koble.

Jeg tror nemlig jeg hadde nøklene da jeg kom på jobb, for jeg er ganske sikker på at jeg låste døren til garderoben etter jeg hadde skiftet til arbeidstøy. Gjennom dagen ligger nøklene alltid i skjortelommen min eller på pulten min. Først da jeg skulle gå hjem oppdaget jeg at de var borte.

Det er pasienter fra ca 10 år og oppover der jeg jobber, så endel gamle folk er det :)

Jeg skal iallefall si ifra hvor jeg finner nøklene hvis de dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...