Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Har lyst til å kjøpe Reima dress til gutten min 1,5 år. Tenkte str 92. Men hvilken Reima skal jeg kjøpe? Skjønner ikke så mye av det her. Så i barnas hus avisen at ytterdressen og foret måtte kjøpes hver for seg, jeg trodde det satt fast på alle. Ut i fra trådene her inne har jeg skjønt at reima tec + var det beste, men hvilken dress er det? Hvor får man kjøpt den? Noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Reimatec+ har ekstra beskyttelse på knær og rumpe men jeg tror ikke den går helt ned i str.92! Jeg bruker bare Reimatec+ til gutten min, da han var yngre brukte vi kun vanlig Reimatec. Nei, dressene er foret! men på noen dresser får man kjøpt uttagbart fleecefor, for å gjøre den ekstra varm! Men det holder med vanlige ullklær (strikketklær) under dressen (evt annen fleece)! Fleecedressene fra Reima er billige og ikke så bra spør du meg.. Finnes bedre for å si det sånn. Du bør uansett kjøpe Reimatec og ikke bare vanlig Reima, fordi Tec stoffet er vanntett, vindtett og pustende. Reimatec er uten tvil gode dresser og lette og fine for barnet å bevege seg i! Og ikke minst enkle å kle av og på! Her hos oss brukes kun Reimatec om vinteren ikke noe annet merke som oppfyller våre krav til en god vinterdress
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar Så den dressen som er annonsert på barnas hus er helt grei? http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer.aspx?gIssue=10&gTitle=&gYear=2009&gUserID=640582&gPaperID=34536&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=1&gHotspot=0 Men blir det ikke veldig slitsomt for personalet og hele tiden ta på to dresser, om jeg bruker fleecedressen jeg har fra før?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Er det den dressen på bildet der til 499,- du mener? Det er ikke Reimatec, men Reflex! Ikke så bra spørr du meg hvis det var den du mente
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Ser nå at linken kommer opp på første siden av avisen. Men dressen jeg mente er på side 7 til 1299,-
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 I str 92 ville jeg gått for babymodellen. den er rimeligere og er mye lettere å få på pga glidelåsen som kan dras helt ned til foten. reimatec er kjempe bra til de små barna og de er romslige og holder bra på varmen. Babymodellen har i tillegg sitteplate i rompa. Ta enten med barnet ditt eller deponer, fordi dressene er store i str. Min sønn på 2 (er 93 cm) bruker 92. Kan hende 86 er riktigere str. En ulempe med reima er at slitestyrken ikke er optimal. Jeg har ikke hatt problemer med dette når barna har vært små og ikke sliter på dressen på samme måte, men når de blir eldre har dressene ofte fått rifter i seg. Jeg anbefaler derfor Ticket dresser til barn over 3 og Reima til barn under 3. Her er en link hvor du ser en av babymodellene: http://www.komplettfritid.no/product.php?mpg=705370233&spg=1007083424&sspg=1316338551&ps=24033&p=170522527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå