togutter-08og10 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Lillegutt er 15 md og potte tett i brystet, han piper når han puster og hoster forferdelig. Var hos fastlegen i dag og fikk inhalasjoner, og skal til spesialist i morgen (heldigvis) Men er det noen gode råd som gjør at han kanskje ikke hoster så mye og får sover bedre i natt? Og er det slik at han ikke skal spise/drikke så mye melkeprodukter? Varm melk har vært det eneste som har hjulpet for å få han til å sove om kveldene nå. Har satt senga hans inn på soverommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå