Mamma´n til lillemor Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Det er jo lovlig tidlig, og jeg planlegger ikke seriøst å bli gravid nå. Men jeg har begynt å glede meg til å gå gravid igjen, og få en liten til. Lillemor er jo knapt nok 3 mnd, så det er ikke aktuelt å begynne å prøve før om et år, men gleder meg allerede. Koser meg veldig hjemme med lille, men mye vil ha mer..... Gleder meg til å prøve å lage barn igjen, spenning med å ta test, lure på hvilket kjønn det blir og redd og slett glede seg til å få se nye babyen. Det er jo en del bekymringer som følger med, men akkurat nå merker jeg at jeg har veldig rosenrøde tanker om svangerskap. Mannen min orker ikke å høre på meg, har nok med en liten nå. Flere som gleder seg til neste?
Underveis --> Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jo, jeg vil ha flere barn, men gleder meg ikke til å gå gravid. Syntes ikke det var spesielt stas. Gleder meg heller ikke til fødsel. Den var litt røff for min del. Fikk ikke fødselsangst, men ser på det kun som et stykke arbeid og ser overhode ikke noe fantastisk ved det. Å få barn, derimot, _det_ er fantastisk :-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Nei! Ikke i det hele tatt! Jenta mi er snart 11 mnd og jeg er ikke i nærheten av å ha lyst til å bli gravid igjen... lurer på om jeg noen gang vil det? Hadde et superlett svangerskap, - og jenta mi har vært et prakteksemplar av en baby fra dag 1. Hadde en lang og hard fødsel som endte med hasteks, og har fått veldig fødselsangst, men tror ikke alt ligger der. Jeg synes det er veldig deilig at hun har sluttet å amme, slik at hun ikke er avhengig av meg hele tiden lenger... og jeg synes det er sååå mye morsommere nå enn da hun var bitteliten baby:) Synes det er så fantastisk at vi nå kan leke sammen, vi kommunsierer - og hun er så morsom å være sammen med! Jeg har nok ikke så "babydilla" som "alle andre", jeg liker større barn best (er det lov å si aånn?). Ikke slo jeg meg helt til ro hjemme i permisjonen heller... Vi skal nok ha en til etterhvert. Jeg vil ha to barn. Men det blir ikke enda. Kanskje når snuppa er 3-4? Mannen insisterer på 2-3, men da får han føde!
Mommy♥Leon09 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ja jeg også. Gleder meg så vanvittig mye, men vet jeg må vente 3år til så jeg blir ferdig med utdanningen min snart. Men gleder meg til alt som hører med. Hadde ett fantastisk svangerskap og gleder meg til å gå gravid igjen. Rart å si det, men jeg savner faktisk å gå gravid. Jeg elsket det å være gravid..hehe:)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 jepp her gleder jeg meg også. syntes det var stas å gå gravid, og spenningen var helt fantastisk(blir jo mer "slit" nå når man har en fra før, men det fikser man vel,hehe) planlegger heller ikke nå, men vi har snakket om det og gleder oss. men nå skal vi nyte tiden med lille gutt på snart 3 mnd og ta det som det kommer.
Ranni Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Maks tre timers sammenhengende søvn i 6 mnd og likevel tenker jeg masse på at jeg ønsker meg en til - snart :-). Hehe, jeg kan ikke være riktig navla..... ;-).
Mamma´n til lillemor Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2009 Rart det her. Jeg er også en person som "liker best større babyer" (misforstå meg rett). Så det er ikke det at jeg ikke kan få nok av spebarn. Gleder meg veldig til vesla blir litt større og vi kan kommunisere på flere måter. Men likevel klarer jeg ikke la være å tenke på å gå gravid igjen. Hadde jo et fint og nesten problemfritt svangerskap, og en lang men helt grei fødsel. Nå begynner venninnene mine å planlegge å bli gravide, og jeg er litt misunnelig :-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde det vel slik etter min første ja, og før nr 3, men nå etter 4 barn er jeg bare sjeleglad for at jeg aldri mer skal ha flere barn, gå gravid, føde og ha baby igjen! Babytiden er ikke noe for meg, men jeg elske rå ha barn og koser meg masse med dem, men nok er nok :-) Lykke til med neste når det kommer!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 heg ble gravid igjen når eldste var 5 mnd! og det er kjempe koselig med to tette! men husk på at din baby er bare 3 mnd enda, og alt er fryd og gammen Men bare tenk på at det er ikke lenge de ligger i ro, og da blir det plutselig mer travelt hhehe
septemberpiken Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg gleder meg til å FÅ nestemann, ja! Men jeg gleder meg IKKE til å være gravid igjen (eller å føde). Har en venninne som ble mamma nå, og det var skremmende hvor verpesyk jeg plutselig følte meg, og hvor herlig det er å oppleve den første tida med baby (min er 5 måneder, og det er fortsatt fantastisk, men likevel føler jeg det sånn). Men, det skjer nok ikke på en stund ennå, nei!
Vannmann35 Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Hadde det ikke vært for at jeg trenger å komme tilbake i jobben min (jobbet der bare et år før jeg fikk barn) og trenger en inntekt, så hadde jeg gjerne blitt gravid igjen nå (vesla er 4,5 mnd)... Har lyst på mange barn, og synes det er en fantastisk tid! Slitsom, men fantastisk :-)
eplejente Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 hihihi, godt man er forskjellig...? Gutten min er 7 og en halv mnd og jeg som trodde jeg hadde lyst på to tette... nei, det kommer ikke på tale! Jeg som er en sånn typisk mamma person, men å gå igjennom enda en graviditet og amming og styr og ikke ha kroppen min for meg selv så lenge det tror jeg det kommer til å ta tid før jeg ønsker igjen.. selvfølgelig elsker jeg mammarollen, og jeg vet at jeg i fremtiden vil ha lyst på flere barn. Bare akkurat nå kan jeg ikke engang tenke på det.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Sånn hadde jeg det og etter min første, og når han var 8 mnd var jeg gravid igjen.. så nå har jeg to skjønne gutter en på 22 mnd og en på 5mnd. Og gleder meg til nr tre, men den kommer nok ikke så tett:)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 Jaa, gleder meg til neste!! Tulla mi er 4 mnd, og jeg drømmer allerede om at neste småttis skal komme. De er jo undre på jord, disse babyene. Håper det ikke blir så veldig lenge til, vil gjerne ha to tette. Samboern vil også ha flere, men ikke enda. Jeg må bare overbevise ham om at jo tettere, jo bedre, for både søsken og foreldre )
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har to tette, ble gravid når gutten min var 5 mnd og det var planlagt. Fikk høre vi var gale hehe, men det går kjempefint. Kan trygt si at nummer 3 ikke kommer på noen år men det er nok mest pga harde svangerskap. Elsker å være mamma og vil nok ha 3-4 stk. Planen er å prøve på en til når gutta er ute av bleia og kanskje da kjøre på med to tette igjen:-) Hvis mannen får vilja si blir det nok 4 barn ja.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 Signerer på eplejente jeg. Trodde jeg ville ha de litt tett og gjerne 4. Nå tenker jeg mer i bane av 2 barn og vil ha kroppen min litt for meg selv igjen først, hehe. Men hvem vet, knerten er jo bare 3 mnd. Plutselig blir jeg verpesyk igjen jeg og. Mannen vil visst ha 5 han, det blir nok ganske uaktuelt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå