Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Vi har to jenter med to år i mellom, og klarer ikke å bestemme oss for om de skal dele rom. Vi har rom så de kan få hvert sitt, men det må jo være litt fint å dele også...?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 6 mnd og 2,5 år
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Alene. Har man mulighet, så ville jeg gitt barna hvert sitt rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå