Gå til innhold

Mye magesmerter, noen fler???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del mensen lignende mage og rygg smerter. Lurer på om dette er normalt og hva dette kan skyldes. Og lurer ikke minst på om noen andre har det på samme måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter også voldsomt med magesmereter... er faktisk verre en ved de forige svangeskapene... er jo så klart bekymret... men ikke noe man kan gjøre med det... skal til ul den 2. nov... så vi får sjå om vi ser et hjerte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt vondt i rygg og mageregion - ikke hele tiden - men litt i rykk og napp. Kjennes akkurat ut som kommende mens. Tror det er ganske vanlig når livmor vokser, strekker og utvider seg. Du trenger nok ikke beymre deg :) (SA-smerter er MYE sterkere)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre!!! Jeg var hos legen i går. Han undersøkte meg og kunne utelukke svangerskap utenfor livmor, så ble veldig beroliget av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og mye murringer. Har hatt to episoder der jeg har våknet på natta av skikkelig stikkende magesmerter, ikke menslingnende. Men så vondt at jeg bare må stå opp, varer en 3-5 min ca.. Har ikke blødd noe. Sist jeg mistet var smertene helt annerledes og blødde.. Så håper bare det er noe helt ufarlig. Kommer til å få legetime dersom det skjer flere ganger tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...