Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Har fåttt igjen ganske mye på skatten i år. Og nå når jeg har tenkt å bruke litt ekstra på meg selv, så får jeg så teite og sjalue kommentarer om hvor heldig jeg er og stakkars dem som måtte betale osv... Skal jeg liksom ha dårlig samvittighet for at jeg er "heldig" og får igjen..? Har jo tross alt levd på sparebluss lenge og betaslt alt for MYE i skatt. Skulle da bare mangle at jeg fikk det igjen og da.. De som beklager seg er stort sett venner og familje som reiser til syden minst en gang i året og vi har faktisk aldri vært på ferie for vi har ikke hatt rå... Synes de kunne vært glad på mine vegne jeg.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 he he du har jo ikke vunnet i Lotto da.... Har jo bare betalt litt mer skatt enn du strengt tatt hadde behøvd. Fin måte å spare på
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 De er helt sikkert glad på dine vegne selv om de kanskje ønsker at de var like heldige selv;)
Odine! Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 De pengene du får igjen, er DINE, fordi du har betalt inn for mye. Noen sparer på denne måten: Sørger for for høyt trekk, og får igjen på skatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå