Gå til innhold

Far ønsker farskapstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kommet i den situasjon at far forlanger farskapstest før han vil skrive under på farskapet. Jeg er 100% sikker på at han er far, så det er ikke noe problem, men han har en kammerat som trodde han var far til barnet i 12 år men med større og større mistanker etterhvert om at noe var "galt" før han valgte å teste. Det viste seg at det var en av hans beste kammerater som faktisk var far! Og min samboer vil heller være føre var for å si det slik.

 

Men i alle fall, er det noen som vet hvordan dette foregår? Og hvor lang tid vil dette ta? Er det flere enn meg som er i denne situasjonen? Jeg venter første og er helt grønn med dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det skal vell egentlig gå ganske raskt!! dem tar test med en gang ungen er ute og dere får vell svar 3-4 uker seinere vil jeg tru!! :)

 

jeg sliter ikke med dette!! men om han ønsker farskapstest er det helt klart han skal få lov.. greit for far og være sikker så han ikke vokser opp med barnet og lurer på om ungen er hans!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist. Skjønner han er redd for å oppleve det som kompisen har gjort. Men skjønner at du sikkert er såra over at han ikkje stoler på deg. Dette legger nok en demper på lykken over graviditeten. Men siden han har ei slik bekymring, så er det jo klart at det beste for dåke begge er at han kan bli sikker og dere kan sammen nyte babyen som kommer og oppveksten dens. Lykke til begge to. Håper du får en god graviditet trass alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar og medfølelse. Skjønner jo egentlig at han krever test etter det som har skjedd, og det er jo mange som kaller "feil" person for far. Men jeg gleder meg uansett over svangerskapet, og han oppfører seg som om det er han barn uansett (i alle fall til det motsatte skulle være bevist)

 

Og heldigvis er jeg helt sikker på at det er han som er far, datt plutselig innom forumet "hvem er far" og etter å ha lest litt der skjønner jeg VELDIG godt at papper kan blir i tvil!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ta farskapstest. Av det jeg har funnet ut til nå er det lurt å ta testen privat (farskap.no for å ta et eksempel) fordi nav kunne visstnok ta fra 3-6 mnd. Noe som er MYE når det kommer til noe som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...