Gå til innhold

Gressenke over lang tid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst har sambo spilt i et teaterstykke her i Oslo. Har nettopp fått beskjed om at han har fått rolle til våren i et stykke som skal gå i Stavanger. Han skal da flytte ned dit og bo der et halvt år... mens lillegutt og jeg må bli igjen i Oslo... uææææ... han kan komme hjem av og til - men er hektisk spilleplan. Er kjempeglad på hans vegne - og jeg synes det er herlig at han har fast lønn, men rart at vi skal bo i hver vår by... noen gode råd for hvordan ta vare på kjærleiken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok fint. Jeg måtte reise hjemmefra og bo i et halvt år i fjor pga jobb, og det gikk kjempefint. Forholdet vårt ble faktisk bedre av det. Telefon er godt å ha!

Skrevet

Med mann i forsvaret, så er mitt beste råd å være klar over at det kan blir trøbbel. Du får sikkert steikkontroll på rutinene hjemme, og det kan hende at han da vil bli et "fostyrrende element" for deg når han kommer hjem. Dersom dere har et annet sted å dra, en hytte f.eks., når han kommer hjem innimellom, så dra dit i stedet. Vekk fra husvask, klesvask og dagliglivet. Om det er mulig. Veldig bra for kjærleiken også ;-)

Vi har akkurat vært gjennom en slik periode, og det gikk kjempefint det altså, men vi har gjort det et par ganger før. Vi dro forøvrig til utlandet da han var hjemme på perm.

Skrevet

Den kan jeg signere, Underveis.

Men jeg synes egentlig det var en herlig tid. Vi hadde et godt forhold fra før, men det ble mye bedre når vi savnet hverandre.

Skrevet

Takk for svar! :) Er vant til at han er mye borte - så har allerede følt på akkurat det med "forstyrrende element" , så det kommer nok sikkert til å øke i grad ;) Dette skal nok gå fint - vi er positivt innstilt begge to - så får vi prøve å unnslippe hverdagen litt når han kommer hjem på "ferier":)

Skrevet

Sambo jobber på sjøen da, å for tiden uten fast jobb, så han er bare hjemme å snur nesten (vært hjemme 6 dager i løpet av 3 mnd).

Det å ha ei positiv og innstilt på det, så synes jeg det går utolig bra, har hatt noen tunge dager pga min jobb som sliter meg ut, men med ny jobb fra november av, så blir alt mye bedre.

Det å kunne snakke med han på msn eller på tlf hjelper meg mye i allefall, verst var forrige båt han var på, hvor han ikke hadde dekning store deler av turen :P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...