♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Er nå 28+5 og sitter her å tenker på alle di små klærene jeg har etter jenta mi på 19mnd, som skal brukes omigjen nå lillesøster kommer ) Har sååå lyst å begynne å vaske di snart, men føler det er litt tidlig ennå.. Vil vente til over uke 30 kanskje.... Husker jeg begynte i uke35 sist gang, men da hadde jeg bare meg selv å tenke på og formen var myyye bedre enn den er nå. Så tenkte kanskje å begynne tidlig, sånn at jeg kan slappe av på slutten... Noen som vet om vanlige stellematter passer til ikea sitt "tre" stellebord?? Hater den oppblåsbare matten fra ikea, så vil kjøbe skikkelig stellematte )) Har det meste klart ) rommet, vogna +++ Mangle bare små ting som Stellematte, ullpledd ++
ch88 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Nå begynner alt å være klart her, har vaska alt av klær å sånn. Nå venter jeg bare på den lille:) men nå er jeg 37 uker på vei da:) Nei de vanlige stellemattene er for store til ikea tre stellebord. har akkurat det samme. Veldig synd men.
mammas skatter <3 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 klær til lillemann vaska e for mange uka sia. plaga me bekkenløsning.e i uke 33 no. men i går vaska e sengeklær, ammeputetrekke,flisposen og teppen og slikt. jordmora mi sa at når du føle for å vaske klær så bare jør d samme kor tidlig d e:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Er 31+2, tenker på det samme har vasket dyner, sengesett, overmadrass, håndklær og pittelitt klær. Men har veldig lyst å ta resten og.. Og brette det, legge på plass! Men føler kanskje det er litt tidlig...?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har vasket alt:) Er i uke 35. Alt ligger klart i kommoden. Begynte å vaske etter uke 32. Var på sykehuset pga mye smerter. Stod frykt for preamturfødsel på UL arket.. så da måtte jeg begynne å vaske når jeg kom hjem.. hehe! Må ha ting gjort på min måte:) Så da må jeg rekke å gjøre det selv:) Kan ikke skjønne at det er noe problem at det ligger rent i en skuff i noen uker. Men når legger dere på sengen slik at den er klar til hjemkomsten?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2009 hmm... kjedelig at ikke vanlige stellematter passer ( får kikke litt rundt og evt ta litt mål ) tror jeg snart begynner å vaske klær, venter til neste uke.. ) å gjør klar sengen gjor vi vel ca 1 uke før terminen sist husker jeg sånn ca...
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 har begynt så vidt. Var å kjøpte stellekommode i dag. Vugga har vært klar ett par uker nå, men har ikke reid den opp. Dyna og sengetøyet er vasket da, å ligger klart Skal montere stellekommoden i mårra, så vi kan begynne å legge litt klær å sånt på plass der. Ellers så skal vognen overhales i helgen, og skinnposen er luftet og klar. Har litt vasking som må gjøres. Å er allerede 37+2!! så begynner å få litt panikk ja. Stellevesken må gjøres klar og ikke minst fødselsbagen. Men men.....bor ikke så langt fra sykehuset, så tar bare 5min for sambo å kjøre hjem å hente noe.
Tigerpote Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Vi begynte så smått å handle inn etter ord ul i uke 20 vi, og har vasket det etterhvert som vi har fått sakene i hus:) Hvorfor vente når man har lyst?
NostraStoria Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Hei Humblebie! Vet ikke hvilket IKEA stellebord du mener, men vi har også et i tre fra IKEA (brunt). Fant stellematte på babyshop som passet ganske bra. Ikke helt i bredden da den var litt for kort der, men den var akkurat lang nok. Kjøpte en av de store mattene. Å, tror jeg og må begynne å vaske klær snart, her er også det meste i hus og står klart på babyrommet ) Det er litt av kosen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå