Gå til innhold

trekk til brio happy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får man kjøpt brio happy sportsvogns trekk? Og hvor mye koster det? please svar de som vet, jeg finner det ingen plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 1.300 og 1.550,-

Du finner dem på www.jegfantfeilside.no og www.rotamegbortgitt.com

Skrevet

Jeg finnes ikke interessert i barnevogner, men siden jeg synes det er ganske stusslig med voksne mennesker som gidder og bruke kalorier på å håne andre på en så lite elegant måte, så foreslår jeg at du går på www.babyshop.no og mailer/ringer Babyshop, for de selger i alle fall Brio Happy.

Skrevet

På Te Ti Ka, Ka du forklare meg hvorfor du må svare meg så frekt? Jeg forsto jo fort at jeg hadde skrevet på feil side. Men er det virkelig nødvendig å svare så teit? Snakk om patetisk spørr du meg. ha en fin dag!

Skrevet

Det er veldig viktig å trekke grenser mellom kranglere og skravlere for de som jevnlig benytter Kranglesiden. ;) Det handler om hva man ønsker å assosieres med, så ikke ta det personlig, det er ren refleks. Beskytting av identitet.

Skrevet

Jeg er dritgod på å hekle sånne. Kan også lage i ull fra nøstebarn med vaffelmønster eller hardangersøm. Du bestemmer. Og betaler.

Skrevet

Hardangersøm har jeg alltid hatt lyst til å lære meg.

Skrevet

Ta ett stykke lin. Broder smått, tett i tett. Klipp linet i filler. Voila, en duk. Eller noe sånt. Svigermor er fab med alt sånn. Hun skal lære datteren min.

Skrevet

Njaa, ikke helt, nick er selvvalgt men jeg har tilogmed anbefalt bleie- og babymatmerker for reisende Skravlere!

Min identitet er ikke akkurat godt skjult. Da nettvett ble delt ut fikk jeg min dose byttet ut mot sarkasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...