moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fant så utrolig masse fint på bergans.no, at jeg må klore videre når barna er i seng =) =) Det går vel ikke tilfeldigvis an å handle via den siden?
Minnie Mom Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Bergans har utrolig mange fine jakker ja, synd de er så dyre.. Bergans har ikke egen nettbutikk, men mange andre som selger via nettet. Er bare å søke litt. f.eks www.antonsport.no www.sportsdeal.no www.gsport.no
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ok tusen takk!! =) Synes en av jakkene var så dyr på g-sport i forhold til hva det sto på bergans sin side.
Minnie Mom Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det er vel bare veilledende på Bergans så setter butikkene prisene selv. Men det er tilbud av og til da. Barfe å følge med. ) Hvilken jakke er det du ser på?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Så på Dyna down lady jacket og sirdal insulated lady. Men har jo lyst å prøve dem også. Er litt redd for at dynejakken er litt for dynejakkete for meg, for det liker jeg ikke =) Men etter å ha vært på sidene er jeg helt i tvil for det var veldig veldig mange utrolig fine jakker =)
Minnie Mom Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Lønner seg kanskje å prøve de i butikken først og så evt bestille på nettet etterpå hvis det blir billigere.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå