Gå til innhold

Bør jeg gi ham en ny sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ut med en herlig mann i 8 måneder og det begynnte å bli litt "seriøst" så.. plutselig ble han stille en periode og det var vanskelig å forstå hvorfor han ble så stille akkurat da, vi bor i to forskjellige land og hadde besøkt hverandre og reist bort en del de 8 månedene.. Og jeg ble utrolig såret da han ikke sendte meldinger / ringte som han pleide å gjøre hver dag.

Han reiste bort på ferie med kompisene sine og på et bilde som han la ut på facebook oppfattet jeg det som han var med en annen dame, men han nekter på at han var med en annen dame og at det var en god venninne av ham. Og jeg forstod det som da med at han hadde vært så stille og fraværende så hadde han funnet eller holdt på med andre...

Så får jeg brev fra ham, laange brev der han forklarer hva som skjedde.. En dame han hadde hatt one night stand med ham eller noe sånnt før vi begynnte å "Date" hadde blitt gravid og mistenkte han for å være faren ( babyen var født også) og han må ta DNA test og hun hadde sendtm asse bilder av babyen til ham og han tok det veldig seriøst og ville virkelig være der for barnet... Og han sier at dette som skjedde er grunnen til at han undvek meg litt og tørde ikke å fortelle dette til meg for han var sikker på jeg aldri mer ville snakke med ham igjen.. Han skrev flere ganger at han var så lei seg og håper at jeg kan gi ham en ny sjanse osv.. Dette er da en 1-2 måneder siden og siden da har han stadig prøvd å kontakte meg og sier han virkelig savner meg..

Nå idag fikk jeg mail fra han der han spurte om han kunne få komme på besøk til meg eller jeg kunne komme på besøk hos ham og hvor mye han savner meg og vil virkelig det skal være "oss to".. For vi hadde det utrolig fint sammen ( det hadde vi...) Så jeg har vært "kald" mot ham fordi jeg har blitt såret før og med såååå mye følelser for ham er jeg livredd for å bli såret.. Jeg vet nå ikke hva som skjer med DNA testen om han er faren eller ikke..

Det har ikke gått en dag

Jeg savner ham også og lurer på om jeg burde gi ham en ny sjanse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg leste innlegg her om det, når du så bildene på facebook.. Greit at han var stille en stund pga babyen og farskapsting, men hva med dama på bildene?

Jeg, personlig ville hatt vansker for å stole 110% på han.. Og tror nok ikke jeg ville gitt han en ny sjanse.. Men det er meg da, dette hjalp kanskje ikke deg så mye da.. men håper du finner uta det.. :) Lykke til.

Skrevet

Vil bare legge til at vi datet og var ikke akkurat i "forhold"

Skrevet

Jeg synes at du bør gi han en ny sjangse om du klarer å stole på han, og hvis du elsker han så mye at du vil gå inn i et langdistanseforhold.

Du må enten velge å stole på at det han sier er sant om feks. denne jenten på bildene (du har vel også blitt fotografert med en gutt ved siden av deg?), eller droppe det hvis du tror han lyger.

Har du vært sjalu før? Det er jo "fort gjort" å gå i forsvarsposisjon og være redd for å bli såret, når man er forelsket. Spesielt når den personen du er forelsket i bor i et annet land og du ikke helt har "oversikt".

Du må rett å slett finne ut om du synes det er verdt det å prøve på nytt.

Om han sårer deg og du sitter igjen knust, er det hans feil og du vil etterhvert komme over det. Man bør satse og ikke holde tilbake, om man tror det kan være ekte kjærlighet!

Hvis du velger å stole på han nå, må du la denne saken ligge død. Jeg tror også det kan være lurt å vente til etter DNA-svarene er kommet, slik at du da vet hvordan du reagerer om du får feks vite at han virkelig er faren. Og du da kan la dette ligge, å gå fullt og helt inn for at det er dere to!

Fornuft+kjærlighet- grunnlag for sjalusi= verdt å satse på!

Skrevet

14.08 igjen:) Jeg vil også foreslå at du prøver å sette deg i hans situasjon. Hva om det var du som trodde kanskje en annen hadde gjort deg gravid, ville du ha vært like aktiv på kommunikasjonen med han her da? Eller ville du kanskje hatt så mye å tenke på, og kanskje ville spare han for dette?

Hvis du ble fotografert med en gutt på et bilde (uskyldig og vennskapelig kan fort misforstås av uteforstående på bilder), hadde du kunne forstått at han ble mistenksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...