Gå til innhold

Uke 15 og blir bare MER og MER kvalm....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt nå. Synes ikke det er noe moro, andre trimester skal jo være det trimesteret man føler seg BRA. Her sitter jeg sykmeldt fordi jeg kaster opp hele tiden. Har vært til legesjekk, og de har funnet ut at jeg har lavt blodtrykk, ellers er jeg visst ok.... Noen fler som har opplevd å bli mer kvalm???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.

Jeg har vært kvalm siden uke 6, sykemeldt fra uke 7 og er nå i uke 18 fremdeles kvalm.

Den siste uken har det blitt verre. Spyr ikke like mye som før, men er mer kvalm:-( Er så lei!

Skrevet

Jeg var helt fin til uke 11 omtrent (bortsett fra lite matlyst), så var jeg kvalm i 3-4 uker - konstant bilsyk, men uten å spy, heldigvis. Rundt uke 15-16 gav kvalmen seg helt - og to dager etterpå begynte jeg spy opp frokosten min.... Dette gjentok seg nesten daglig i ca 3 uker - spyinga var helt uten kvalme, fikk ca 20 sekunder forvarsel ("klump" i halsen). Heldigvis var det kun frokosten, og kun den første frokosten, så jeg satte av tid til å spise en gang til etterpå...

Skrevet

Jeg har også blitt mer kvalm etter at jeg bikka over i 2 trimester-litt skuffende det! For meg er det nøye forbundet med stress, blir det noe ekstra blir jeg "grønn i fjeset"... så medisinen for meg er å ta det med ro.

Svangerskap er ikke alltid slik som det står i bøkene, nei.

Skrevet

Jeg har fått noen kvalmekuler etter uke 12.

Men det har vært pga jeg er sliten. Tar det helt med ro og spiser urizal flex. Så etter par dager forsvinner det... Men så er det mye mildere enn hva jeg føler dere nevner... Huff så kjedelig... Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...