Gå til innhold

Dere som kan facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opprettet profil der nå for første gang og skal legge til venner, men når jeg trykker på "send request", så bare blir maskinen min stående der. det skjer ikke noe? Skal det ta veldig lang tid, eller er forespørselen sendt selv om vinduet ikke lukker seg selv? Har også valget "avbryt", men vil jo sende forespørsel da, det er jo litt av poenget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så er fjesboka treig fordi de oppdaterer eller det er en teknisk feil, eller så har du en pop up blocker som kan hindre forespørselen. Tror jeg, som akkurat har bytta til nynorsk fjesebok fordi eg skal lære å skrive nynorsk denne permisjonen (eg har ikkje gått på norsk skule).

Skrevet

Men, kan jeg gjøre noe da?

det er ikke slik at jeg sender ørten-tusen forespørsler til samme person nå fordi jeg tykker og trykker siden ikke noe skjer? Mitt nettverk er veldig kjapt da. Hvordan finner jeg eventuelle pop up blocker?

Skrevet

Du kan ikke sende mer enn en forespørsel.

Det du kan gjøre for å sjekke om forespørselen din blir sendt, er å søke opp personen på nytt. Er den sendt, vil du ikke få til å legge til på nytt. Da vil det stå "friend requested" der man vanligvis trykker "add as a friend".

Skrevet

Ok, da er det ikke sendt, men hvordan får jeg sendt da? *frustert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...