Gå til innhold

Hvordan barbere seg under armene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "sliter" med dette,får det ikke til.

Jeg bruker barberhøvell og såpe(skum) gjør det som regel når jeg dusjer.

Men uansett så blir jeg rød og irritert på huden,å d blir liksom ikke ordentlig.

Ser liksom hårpigger under huden,er så stygt.

Kan man bruke andre ting?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun hårfjerningskrem. Funker ypperlig.

 

Skjer at jeg vokser også, men syns ikke det er så enkelt å få til under armene.

Skrevet

Hva slags høvel bruker du da?

Engang eller gillette?

 

Ble kvitt dette problemmet ved å bruke barberskum med aloe vero og en skikkelig høvel jeg.

Blir faktisk irritert av hårfjerningskremen etterhvert..Kanskje jeg har prøvd feil merke..

Skrevet

Jeg vasker meg med såpe og så barberer jeg, bruker da bare såpe som "barberskum". Gjør dette annenhver dag. Aldri gjort det på noen annen måte og har ingen problemer med det, så hvis det ikke fungerer på deg har jeg dessverre ingen tips.. :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...