Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 jeg klarte faktisk å gå ned 3 kg på et par måneder ved å kutte ut bröd, satset på knekkebröd istedet..mindre sötsaker, mer aktivitet..mindre karbohydrater..er ikke fan av å sulte meg i hjel for å si det sånn.. og absolutt ikke spise sent på kveldene..så det går men man må bestemme seg for det liksom..nå har jeg jukset litt og har ikke orket å tenke på hva jeg spiser..men skal pröve å komme i gang så fort som mulig.. ) lykke til..
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Spis regelmessig. For meg fungerer det utrolig godt i hvertfall. Spiser hver 3.-4. time hele dagen og spiser da ikke noen ting (eller drikker annet enn vann (kaffe og te går også bra)) mellom måltidene. Prøver da å spise noenlunde sundt og ikke så store porsjoner, men for en godtegris som meg, er det viktig å ikke kutte vekk alt søtt, da bare sprekker jeg. Så jeg kan godt ta meg en liten sjokoladebit, eller 2-3 smågodt-ting el på slutten av et måltid på ett av måltidene for dagen dersom ejg er søtsyk en dag. Går fint ned i vekt likevel og slipper å sprekke siden jeg får litt snop i det minste. Ellers, ta små biter av maten og tygg godt, da føles det som du spiser mye mer enn det du gjør ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå