Bromelia Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 puppene vokser og vokser. De blir jo enorme! Blir de størr når man venter nr 2? Får man mere melk, eller er det omtrent likt med begge?
bettyliss Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Mine også vokser og vokser, jeg skal ha nr 2 i april. Bhene mine som var litt for store før jeg ble gravid er nå nesten blitt for små
Frk Marge Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 har begynnt her og. har ikke vært så valdig økning her da med de to andre, men så har jeg ikke hatt nok melk heller har gått opp litt mer enn en halv str hver gang.
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Mine har vokst mye mer enn forrige gang ihvertfall! Kan ikke huske det fra sist, men nå detter de nesten ut av bh-ene... Jeg synes det er deilig jeg da, for jeg har lite fra før :-)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Det håper jeg virkelig ikke. Dem ble enorme sist. De kan rett og slett ikke bli større! Jeg brukte dcup sist og når melka kom måtte jeg opp i e-cup. Jeg er normalt liten av person med usle 52kg og a-b-cup. Halve kroppen og vekta kan jo ikke være pupper!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg gikk fra Cup B85 til H75 etter 3 unger, venter nå nr 4 og lurer på hva str jeg må opp i nå....
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Hei jeg hadde vanlig B cup med sønnen min. nå er jeg gått fra liten B-cup til en D-cup. og har enda 20 uker igjen. lurer på hvordan dette her vil gå hehe, men moro å ha litt pupper da. jeg hadde jo ikke så store fra før.
_Amanda_ Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Puppene mine har sikkert doblet størrelse, men det gjør ingenting for de var ganske små fra før. Hvordan går det med puppene etter at ammingen er over? "Vokser" de tilbake til den størrelsen man hadde før man ble gravid første gang, eller holder de seg litt større?
Guttemamma x 3 Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Mine pupper har ikke forandret seg så mye. Med førstemann gikk jeg fra 75F til 70G, med andremann brukte jeg 70G hele tiden, nå har jeg gått fra 70G til 75G. Regner med at jeg må tilbake til 70G når magen synker ned igjen. Har fortsatt med samme BH-størrelsen etter amming også. Jeg mister en del vekt mens jeg fullammer, men jeg kommer tilbake til normalvekt når jeg slutter med ammingen.
Frk Marge Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 min har blitt litt større permanent for hver gang startet opp med en liten B før jeg fikk barn. etter nr 1 ble det til en god B, så etter nr 2 må jeg opp i C, om enn noe liten, men B-cup er defintivt for liten nå... skal ha nr 3 i April og da håper jeg at jeg får fyllt opp C-cup'en skikkelig etter det
You can call me Dårris Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Før første hadde jeg 70C, etter amminga med førstemann hadde jeg 65H/70G (Noen a de var for trange når puppene var på det værste) Nå må jeg over på 70H, og jeg har 15 uker igjen. Kommer vel til å bli en I cup når melka kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå