Gå til innhold

Hvilken vinterlue har du kjøpt til ditt barn? Ca 4-5 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sånn i tviiil. Tidligere har jeg kjøpt Kivat "finlandshette" med ullinnerside, men er usikker på om denne vil være noe særlig for en 4-åring. Trang rundt halsen og ubekvem nå eller?

Hva har deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en reima hettelue som sikkert er god når det er kaldt og de er ute i snøen. Ellers skal han få "vanlig" lue også.

Skrevet

Har en Kivatlue som jeg kjøpte til 4-åringer for 2 år siden, tror den fortsatt passer. Tenkt å bruke den i så fall. Når det ikke er så kaldt, så blir det litt forskjellige luer.

Eldstemann bruker mest fotballsuppoerterluer.

Skrevet

Holder meg til Kivat. Mine som var 4 og 6 i fjor brukte ihvertfall finlandshetta. Ingenting som slår den når det er kaldt. Synes ellers de ofte blir veldig åpne i halsen. Glemmer eller vil ikke ha på skjerf.

Skrevet

Hmmm. Ja da er vel ikke Kivat noen dum ide likevel da. Her bruker jenta hjemmestrikka hals, så det blir ikke noe åpning igjen i halsen her.

Flere som har noen gode lueforslag da?

Skrevet

En reima finnladshette-lue, en reima vanlig lue, en reima tec vinn og vanntett lue.

Skrevet

Storesøster har også en sånn kivat finlandshette. Den passer meg så tviler på den blir for liten med det første =)

Hun liker den godt! Hun har også en rød kitty lue fra h&m, en vårlue i reima og en rød i reima som går under haka og festes med bårelås.

Det er en av disse hun vanligvis velger.

Skrevet

Reima lue, type finlandshette til begge to. Synes de er så fine, for da dekker lua ørene, halsen og nakken uten at det blir glipper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...