rima Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er sånn i tviiil. Tidligere har jeg kjøpt Kivat "finlandshette" med ullinnerside, men er usikker på om denne vil være noe særlig for en 4-åring. Trang rundt halsen og ubekvem nå eller? Hva har deres barn?
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Har en reima hettelue som sikkert er god når det er kaldt og de er ute i snøen. Ellers skal han få "vanlig" lue også.
Mom2Two Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Har en Kivatlue som jeg kjøpte til 4-åringer for 2 år siden, tror den fortsatt passer. Tenkt å bruke den i så fall. Når det ikke er så kaldt, så blir det litt forskjellige luer. Eldstemann bruker mest fotballsuppoerterluer.
auro Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Holder meg til Kivat. Mine som var 4 og 6 i fjor brukte ihvertfall finlandshetta. Ingenting som slår den når det er kaldt. Synes ellers de ofte blir veldig åpne i halsen. Glemmer eller vil ikke ha på skjerf.
rima Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Hmmm. Ja da er vel ikke Kivat noen dum ide likevel da. Her bruker jenta hjemmestrikka hals, så det blir ikke noe åpning igjen i halsen her. Flere som har noen gode lueforslag da?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 En reima finnladshette-lue, en reima vanlig lue, en reima tec vinn og vanntett lue.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Storesøster har også en sånn kivat finlandshette. Den passer meg så tviler på den blir for liten med det første =) Hun liker den godt! Hun har også en rød kitty lue fra h&m, en vårlue i reima og en rød i reima som går under haka og festes med bårelås. Det er en av disse hun vanligvis velger.
Minnie Mom Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Reima lue, type finlandshette til begge to. Synes de er så fine, for da dekker lua ørene, halsen og nakken uten at det blir glipper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå