Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Skal visst være en sentral skikkelse så derfor er jeg så inni granskauen nyskjerrig;) Noen som vet og vil informere??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Georg Anker-Hansen!!! Neida,har ikke peiling jeg. Men når får vi vite det da?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Håper det er Astrid. På tide hun lukker øynene nå! Makan til surpromp! Her blir det vel masse nye hemmeligheter og krangling om arv også!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Er nok ikke Astrid ennå, siden de akkurat spilte inn 100års dagen hennes
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tror det er Viggo.. Eller Svein
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Ser det er en tråd lenger nede på siden:) Mange som tror på Liv!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 hvorfor tror så mangen at det er Liv? har vi noen grunn til å tro det? for det er vel snakk om et selv mord? virker jo så hun er lykkelig som bare det nå, heller verre med viggo da men, han er jo overhodet ingen egoistisk person, en person jeg ser for meg aldri hadde tatt selv mord. svein derimot, er jo veldig deppa å lei seg, men har han gøts til det da? jeg tror det kan være alexander eller alle andre:-) har ikke peilig... og er så nysjerrig!!! er det virkelig ingen som VET det med sikkerthet...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg trodde det var Liv, pga den kulen i brystet. men så var det ikke kreft....så nå har jeg ikke peiling...er det selvmord???hmm..vet at Viggo skal ut av serien da, men han dør vel ikke...eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå