Blomstersara Skrevet 22. oktober 2009 #26 Skrevet 22. oktober 2009 Edvard Trygve Erlend syns jeg er de fineste her! Men liker mange av de andre også! Det jeg syns er kustygt er: Audun- det er vel også et navn som kan brukes av begge kjønn(selv om det brukes oftest av menn..), og det er ikke en fordel etter min mening.
Slumdog Skrevet 22. oktober 2009 #27 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg svarer til forventningene dine og synes Preben er skikkelig KUstygt! Ellers er Einar min favoritt Halvor som foreslatt av Kapabel er og superflott men det heter en ex saa blir nok ikke det her..
prebs Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #28 Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk for flotte tilbakemeldinger =) Kapabel - dobbeltnavnene dine er kjempeflotte! Edvard August (ode til Hamsun!), Lars Jørgen og Edvard Johan(nes) og resten, egentlig, er supre. I utgangspunktet er jeg mest fan av enkeltnavn, fordi jeg har det liksom på meg at jeg vil bruke to etternavn, og da synes jeg det holder med ett fornavn.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #29 Skrevet 22. oktober 2009 Slumdog, og prebs for den saks skyld, hva er så ille med Preben, egentlig? Hva får folk til ikke å like det? :-D Ikke på min toppliste heller, men ja... Helt greit liksom.
Hvitkløver2020 Skrevet 22. oktober 2009 #30 Skrevet 22. oktober 2009 Bendik er jo flott!!! Har en selv.... Fine: Jesper Erlend Hallvard Ikke pene: Torstein Trygve Preben Ellers ser jeg at Embrik er nevnt, liker bedre Emrik jeg da=) Står på lista men spørs om vi får brukt det da....
Slumdog Skrevet 23. oktober 2009 #31 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vet ikke helt egentlig, det bare skjaerer skikkelig hos meg.. Ser for meg en middelaldrende fyr med brautende vestkantsdialekt som staar nede ved havna og skryter av seilbaaten. Saann ufyselig snobb... Men det sier sikkert mer om meg enn om selve navnet Preben ; )
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #32 Skrevet 23. oktober 2009 Det er litt s nobbe Oslovestkant-navn, enig i den
Mammas lykkebarn Skrevet 25. oktober 2009 #33 Skrevet 25. oktober 2009 Liker best: Edvard Jesper Petter Liker minst: Sigmund Trygve Audun
prebs Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #34 Skrevet 25. oktober 2009 Wow - takk alle sammen, for flotte innspill =) Jeg har ligget syk siden fredag (ikke noe svinsk); derfor har jeg ikke takket før nå. Klem fra
prebs Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #36 Skrevet 25. oktober 2009 Hihi - den la jeg ut for en stund siden... Men legger den gjerne ut igjen hvis jeg finner den. Gøy å se om jeg er enig med meg selv!
Eva_81 Skrevet 26. oktober 2009 #37 Skrevet 26. oktober 2009 De fineste: Aksel Audun August Edvard Ludvig Peder Sigurd Sverre Torkil Trygve De styggeste: Eivind Victor Preben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå