Gå til innhold

Her fant jeg guttenavnlista mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Edvard

Trygve

Erlend

syns jeg er de fineste her! Men liker mange av de andre også!

Det jeg syns er kustygt er: Audun- det er vel også et navn som kan brukes av begge kjønn(selv om det brukes oftest av menn..), og det er ikke en fordel etter min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer til forventningene dine og synes Preben er skikkelig KUstygt!

Ellers er Einar min favoritt :) Halvor som foreslatt av Kapabel er og superflott men det heter en ex saa blir nok ikke det her..

Skrevet

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger =)

Kapabel - dobbeltnavnene dine er kjempeflotte!

Edvard August (ode til Hamsun!), Lars Jørgen og Edvard Johan(nes) og resten, egentlig, er supre.

I utgangspunktet er jeg mest fan av enkeltnavn, fordi jeg har det liksom på meg at jeg vil bruke to etternavn, og da synes jeg det holder med ett fornavn.

Skrevet

Slumdog, og prebs for den saks skyld, hva er så ille med Preben, egentlig? Hva får folk til ikke å like det? :-D Ikke på min toppliste heller, men ja... Helt greit liksom.

Skrevet

Bendik er jo flott!!!

Har en selv....

Fine:

Jesper

Erlend

Hallvard

Ikke pene:

Torstein

Trygve

Preben

Ellers ser jeg at Embrik er nevnt, liker bedre Emrik jeg da=) Står på lista men spørs om vi får brukt det da....

Skrevet

Jeg vet ikke helt egentlig, det bare skjaerer skikkelig hos meg.. Ser for meg en middelaldrende fyr med brautende vestkantsdialekt som staar nede ved havna og skryter av seilbaaten. Saann ufyselig snobb... Men det sier sikkert mer om meg enn om selve navnet Preben ; )

Skrevet

Liker best:

Edvard

Jesper

Petter

Liker minst:

Sigmund

Trygve

Audun

Skrevet

Wow - takk alle sammen, for flotte innspill =)

Jeg har ligget syk siden fredag (ikke noe svinsk); derfor har jeg ikke takket før nå.

Klem fra

Skrevet

Hihi - den la jeg ut for en stund siden... Men legger den gjerne ut igjen hvis jeg finner den. Gøy å se om jeg er enig med meg selv!

Skrevet

De fineste:

Aksel

Audun

August

Edvard

Ludvig

Peder

Sigurd

Sverre

Torkil

Trygve

De styggeste:

Eivind

Victor

Preben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...