Gå til innhold

Finnes det "singlet-bodyer"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har fått så utrolig mange kjoler i str 68 (de fleste med lange armer på), og jeg fikk aldri somlet meg til å bytte noe før det var for sent. Bruker nesten aldri kjole på henne nå, delvis fordi jeg synes det er litt upraktisk når hun er så liten (2 mnd), men mest fordi hun blir så svett av å ha på seg så mye klær. Hun er veldig varm av seg. Siden hun bruker tape-bleier føler jeg at vi må ha på body for ellers sklir bleien ned litt. Jeg finner bare langermede i butikken nå, og en og annen kortermet, men til og med det blir for varmt under de få kjolene jeg har i den størrelsen hun bruker nå når jeg prøver å ta dem på.

Nå vil jeg tro hun bytter til størrelse 68 om ca 1 mnd eller så, og synes jo det er kjedelig om jeg ikke får brukt alle de fine klærene hun har fått, også kjolene. Men da må jeg ha noe lettere under! Finner det bodyer som er nesten som helsetrøyer med bare stropper over skuldrene? I så fall hvor? Har sett på alle de vanlige butikkene nå, som H&M, Lindex, Cubus, Reflex (de som har name-it serien), KapHal osv, men finner ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det hadde jeg mange av til jenta mi... kjøpte de i helt vanlige kleskjeder, men det er kanskje ikke tida for slikt nå?

Skrevet

Jeg har kjøpt på babyshop, men ikke sikkert de har det nå når det går mot vinter da:-)

Skrevet

Jeg tror det er en sommergreie, men det må vel gå an å google seg frem til noe kanskje?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det på H&M i sånne 3pk som de alltid har til de minste. Ser jo du har sett der, men det kan jo hende du har vært uheldig og vært innom akkurat når de er utsolgt.

Du har vel uansett strømpebukse på henne når hun har på kjole og vil ikke den også holde bleia på plass? Mini bruker bare tapebleier i barnehagen og han har ikke alltid body på seg, men bleia holder seg på plass når han har på strømpebukse, evt bukse.

Skrevet

Jeg så at de hadde mange fine i bomull på Lindex sist uke! Det var i Sandvika da...

Skrevet

Jeg har bare hatt på henne kjole sånn ca 5 ganger, så har ikke fått noen rutine på hva jeg har under liksom, hehe... Men, jo har vel vært strømpebuke de siste 2 gangene i hvertfall, men da var det finkjole. De jeg har nå i neste størrelse er mer hverdagskjoler som jeg sikkert kan ha bukse/thigts under og.

Får ta en ekstra titt da, de 3 pakningene har jeg ikke sett på i det hele tatt, men dere har jo et poeng i at det kanskje er feil årstid :-/

Skrevet

Jeg såg også de hadde det på Lindex, senest i går. I Bergen det da.

Skrevet

Har sett sånne singlet bodyer på lindex i 2 pack og på kappahl (bare hvite)

Skrevet

ja vi har flere til minstemann...de er kjøpt på lindex:)

Skrevet

ja, de fra Lindex er ganske fine, men bittelitt tynne i stoffet kanskje.

KappAhl selger vanlige hvite singletbodyer som er noe tykkere i stoffet. det er fra den newbie serien

Skrevet

Hvor i Bergen? Dette er nærmeste by, så er der jeg shopper i så fall :-)

Skrevet

Ser ut for at jeg må ta meg en ny tur på Lindex ja,og at de er tynne i stoffet er jo supert, jo tynnere jo bedre til denne varmblodige lille jenten her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...