Gå til innhold

dere som bruker ull- hvilken best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på at det er så ulik kvalitet på ullproduktene. Liker Cubus ulla godt, den på Nameit syns jeg ikke er så holdbar. Stormberg er også god:) Hvor kjøper dere ulltøyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt overalt.

Mye fra Bogerud og Obs og Barnas Hus (Janus).

Name It,Nøstebarn, Englebarn (det er vel samme greiene)

Devold er fint.

HH fra Sportmann og Obs..

Skrevet

Litt her og litt der... obs, reflex, cubus.

Liker både joha, janus og tom og trine. sistnevnte fra sparkjøp.

Skrevet

Jeg liker heldressene til joha, ullfleecen til nøstebarn, body og longs fra janus. Når det kommer til jakker og bukser er krinkelullen til janus en favoritt:)

Skrevet

Jeg liker godt cubus. De bodyene jeg har kjøpt til lillemann der er i alle fall mye og gode. Hadde hørt mye positivt om Tom&Trine fra SparKjøp og bestilte 2 strømpebukser derfra. Men jeg syns de er så "grove".

Selv har jeg egentlig aldri likt å bruke strømpebukse på meg selv (ikke da jeg var barn heller, men måtte jo da) og tenker som så at jeg vil gjerne kle lilletassen i myke ting som ikke klør. Og de strømpebuksene syns jeg ikke var noe særlig. Men det er min mening da

Skrevet

Jeg synes Troll sine bodyer, strømpebukser/longser og pysjer har absolutt best ull og holder seg uendret vask ettervask. Men de er jo veldig dyre. Så jeg bruker mest janus sine klær. Synes de også er veldig bra.

Ellers er noe av Joha sine ullklær bra, men synes noen av klærne med bomull på innsiden er litt stive og ubehagelige.

Stillongs/Devold har også en fin serie som heter Teddy med body, longs og pysj.

Lønner seg å handle på Obs ellers finnes det mye på Flust.no.

Skrevet

Nøstebarn, Janus og Joha. Til meg selv: Calida og Iris:)

Skrevet

noen som har prøvd Peiere Robert sin ull kolleksjon?

Tenkte jeg skulle prøve det, men finner det ikke i de matvarebutikkene vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...