Gå til innhold

utregning fra nav..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som vet og kan være så elskverdige å svare meg på noe ang barne bidrag.....Hvordan regner man ut dersom man har fler barn...Bidragsveilederen tar bare for seg ett barn.....dersom jeg regner barna hver for seg så havner jo far på at han må betale over 10.000 kr på 3 barn og dette høres mye ut synes jeg....Det opplyses at veileder ikke tar hensyn til fler barn....da må man gjennom nav...men vi skal ha privat avtale...så hvordan regner jeg ut dette da........hvor mye trekkes fra pga mange barn.......pappaen har 300000 i inntekt...og å betale over ti tusen da i mnd synes jeg var mye.....barna er 10.....17...og 19..år...19 åringen går vgs ¨å derfor må han betale på henne oxo......men her står det ifølge veileder at han må betale 3700 kr bare på henne.......hm..jeg tjener 320000......så har jo grei inntekt.....Så er det noen som plz vil svare meg hvordan nav regner ut dette:) Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette....var veldig...slitsomt å...lese

Skrevet

Veldig slitsomt. Orker ikke lese det du skriver.

Skrevet

Del opp i avnitt, så skal jeg svare. :)

Skrevet

Og i hele setninger uten så mange ....... mellom

Skrevet

Åssen i all verden er du du skriver da jente.

Hvor har du lært at det er normalt og sette hundre punktumtegn etter en settning?

Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg så mye med det du lurer på, men jeg annbefaler deg å sette opp neste innlegg litt mere oversiktelig. Det gjør det mye enklere å lese, litt kjedelig å skrive et innlegg der folk rett og slett ikke orker å lese:S

Skrevet

stakkars dere må ha det tungt, som ikke klarer å lese noen små linjer engang. kanskje bedre å ikke svare H.I da, når dere ikke har noe annet å komme med en kritikk på hvordan hun skriver.

Skrevet

da burde du anonym 10:53 kanskje lære deg å skrive/stave riktig og? to t er i setning? hehe og det heter anbefaler. punktumtegn?

Skrevet

jada, har en del skrivefeil og er veldig klar over det. Men du kan i det minste lese og forstå det. Poenget mitt var at hele oppsettet var så rotete og vanskelig å lese. Det var egentlig ikke meningen å være ekkel med Hi, men syns det er litt synd at man legger ut innlegg som er så rotete at man nesten ikke kommer igjennom.

Skrivefeil er en uting det også, men hvorfor sette hundre punktum etter vær settning? Det er ingen logikk i det.

Skrevet

Beklager så mye til alle sammen som fikk problemer med å lese dette.

Det var virkelig ikke meningen å bruke punktum tegn og gjøre det vanskelig å forstå. Hadde bare litt dårlig tid.

Jeg beklager også til alle de jeg diskriminerte ved å ikke dele opp og lage avsnitt. Beklager så mye at jeg gjorde det vanskelig for dere .Jeg burde tenkt meg om da jeg satte igang med innlegget at noen nok ville få problemer med å lese noe som ikke har avsnitt nok etter dems smak,eller manglende punktum og for mange ........

Det var nok helt sikkert dette som gjorde at dere mente dere måtte Ta igjen , ved å komme med spydige komentarer og usakelige klager....Vel som en annen sympatisk person da skriver, dropp å svare mot å klage på H.I.

Tusen takk til deg iallefall. Jeg forstår at du var en av de som støttet de som ble mobbet rundt deg :) Og ikke slang deg på mobbebølgen...

Ha en fin dag alle sammen og beklager bryet dere fikk...:) H.I.

Skrevet

Når du har regnet ut for et barn, så kan du gå inn på grunnlaget for utregningen. Jeg mener å huske at du finner det nederst på den siden hvor bidragssummen står til slutt. Der står bidragsyters(barnefars) totale bidragsevne. Og den er nok ikke 10 000. Dette vil begrense det totale bidraget han skal betale for de 3 barna.

Dersom barnefar er uenig uansett, så ville jeg latt bidraget med utregning går gjennom NAV. Så slipper du å krangle med ham hver måned;)

:)

Skrevet

nei, men da hadde anonym allerede påpekt dette flere ganger, så da hadde kanskje ikke du trengt å gjøre det i tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...