Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Men det ser ikke ut til at det er noe som skjer her i nærmeste fremtid... Litt lei JA - men også veldig forberedt på å gå over tiden ettersom jeg gjorde det sist også. Og det er litt godt å hele tiden ha tenkt at jeg kommer til å gå over tiden.. Da har tiden gått fort, og jeg er ikke "skuffet" osv over å ikke fått ut knøttet enda. Men nå ser jeg iallfall lyset i enden av tunnelen. ) Kanskje jeg en av de nærmeste dagene skal pakke en liten bag da, som skal være med på sykehuset..
maizi Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Jeg hadde termin i går og det ser ut som jeg også må smøre meg med tålmodighet. Vært på kontroll i dag og er helt umoden. Hvor mye gikk du over sist da? Hvordan er formen? Vi er uansett en dag nærmere for hver dag som går, det blir snart vår tur! Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 hehe jeg er nå 4 dager over termin og er leeeeei..gikk 1 uke over med 1. Det som er kjekt er at det uansett ikke er mer enn litt over 1 uke til jeg er ferdig..men begynner å bli veldig sliten merker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå