yasmina Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 etter 2 mnd uten nett og en lang sommerferie saa er jeg naa tilbake. Skal proeve aa delta litt mer aktivt her inne igjen for vi hadde det jo saa koselig foer sommeren. Vi har i loepet av sommeren flyttet, men bare innad byen. De 2 store ungene har begynt paa skole og eldstemann paa 4,5 aar er allerede godt paa vei til aa knekke lesekoden. Begge to stortrives paa skolen. Mini begynte aa gaa for noen mnd siden ( da han var 11 mnd) og er naa hoeyt og lavt. Bokstavlig talt, har funnet han paa toppen av utebordet flere ganger, han smyger seg gjennom trappegrinda ( gudene vet hvordan....), klatrer paa kjoekkenbenken osv i en alder av 14 mnd saa det skal vel bli spennende fremover. Vi venter fremdeles paa kuwaitjobben og regner med aa hoere noe i loepet av denne mnd, eller begynnelsen paa neste. Blir spennende og jeg kjenner det kribler litt naa som det naermer seg. Ellers saa skal vi ferie jul her i aar saa det blir ikke noe gjensyn med Norge foer til sommeren igjen, litt trist, men litt herlig aa slippe reisingen. Det var en kjapp oppdatering fra oss. Haaper dere andre her inne har det bare bra !! Klem
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Velkommen tilbake... ) Ja, høres ut som om dere har en liten klatremus i familien.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 hei, så koselig å høre fra deg igjen!! Har ofte tenkt på deg!! Håper å se deg fram over nå ja, koselig med oppdatering, blir bra og høre mer. Skal si minsten var aktiv! Det kan blir riktig så spennende i framtiden ja, og jeg gleder meg til å høre om hans utflukter og sprell her inne:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Kjekt å høre fra deg igjen!!! =) Lillebror er også en ramp som klatrer og prøver seg på alt og alle utfordringer. Langt i fra et rolig barn som storesøster var he he =)
metaMORfose Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Høres ut som et bra liv! )))) Flott at du er tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå