Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Noen venninnner av meg skal bestille tur til en eller annen storby til våren og spurt om jeg ville være med. Billettene må bestillles nå for å få best mulig pris. Jeg har jo veldig lyst...men så er det et men... Svigermor har kreft, og diagnosen er ikke bra. Man vet ikke hvor lenge det er igjen, men det er snakk om noen mnd. Jeg er så redd for å være borte hvis det skulle skje noe med henne. Vil jo ikke at mannen min skal være alene hjemme med barna midt oppi dette. Samtidig vet jeg at jeg tenker for mye, og at alt ordner seg. Men ønsker jo veldig å være der for han og barna.... Ville dere booket biletter?
Blåmandag¤ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Bestill. Så blir du heller hjemme om du ønsker det da. Det er lenge til våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå