Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen venninnner av meg skal bestille tur til en eller annen storby til våren og spurt om jeg ville være med. Billettene må bestillles nå for å få best mulig pris. Jeg har jo veldig lyst...men så er det et men...

 

Svigermor har kreft, og diagnosen er ikke bra. Man vet ikke hvor lenge det er igjen, men det er snakk om noen mnd. Jeg er så redd for å være borte hvis det skulle skje noe med henne. Vil jo ikke at mannen min skal være alene hjemme med barna midt oppi dette.

 

Samtidig vet jeg at jeg tenker for mye, og at alt ordner seg. Men ønsker jo veldig å være der for han og barna....

 

Ville dere booket biletter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill.

Så blir du heller hjemme om du ønsker det da.

Det er lenge til våren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...