Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul???? Trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag om et par ukers tid, og etter det er det faktisk ikke så lenge til jul. Så nå begynner mann, foreldre, søsken og venner og spørre om hva jeg ønsker meg til jul/bursdag. Jeg tror det er mye jeg ønsker meg, men står helt fast. Så hvis alle skriver ønskene sine her, kan vi få ideer både til hva vi kan ønske oss, og hva vi kan kjøpe til venner:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg vinglass, gavekort på klær, undertøy,skjerf, votter, ullsokker, ullgenser, og den type ting.

Parfyme, smykker,

Ipod

Kinobilletter

Kommer ikke på mer , men lista er lang hehe :o)

Skrevet

Ønsker meg superundertøy, ordentlige regnklær helst goretex, toalettmappe, litt dyrerer hudprodukter, bh (alt jeg har fra før er nå helt feil str.), klær.

Vi har ikke rom økonomisk til å oppgradere garderoben for tiden. Kjenner jeg blant annet trenger ordentlige ute klær, da jeg har en ute-gutt. Vil gi han muligheten til å oppleve alt slags vær, men er noe dritt å gå rundt å fryse og være våt.

Føler heller ikke jeg kan bruke penger på sminke og hudpleie per i dag. Veldig greit å ønske seg det da.

Ønsker oss egentlig ikke noe til hjemmet da. Bor i en 3-roms og har mer enn nok egentlig;-) Har ikke plass til mer.

Skrevet

Jeg har fått spørsmålet selv, og ting jeg ønsker meg:

- te, kaffi og god sjokolade

- gavesomforandrerverden.no (min favoritt)

- grått ullteppe med prikker på

- bøker og kokebøker

- lokalprodusert mat. Fikk 2l hardanger eplemost til jul sist, og det var helt fantastisk.

- portvin

- ny fjellbukse

- kopper fra design house stockholm

- maya bestikk

- kinobilletter med barnevakt

- skøyter

Skrevet

Wii sport Resort

Stormberg Softshelljakke

Sodastream

hvite støvletter

deilige vintersko

klær/gavekort på klær

det er det jeg vet nå, har bursdag 11 dager før jul så må gjerne ah en liten liste, hehe

Skrevet

Selv ønsker jeg meg:

Eva Solo termokrus

Menu skjærebrett (sånt med utskjæring i midten )

Høiang gryter, og panner

Gavekort på masasje, hudpleie, fotpleie ol

Skrevet

Sjokolade

Nytt snowboard

Telemarkski

Sokker

Fluestang

Nye tursko

Flere sokker

Flipperspill

Julekuler fra UNICEf

Ting fra gaversomforandrerverden.no

Har jeg skrevet sokker? Synes jeg alltid mangler sokker

Skrevet

Jeg ønsker meg god kaffe/te. Også har jeg et servise jeg ikke har komplett som jeg vet bestemora mi kommer til å kjøpe. (Hun har bare 2 barnebarn og er helt GAAAAL når det er jul). Vi skal pusse opp, så vi gjør det billig. Da ønsker jeg meg noe billig også:)

Har laget en liste (etter ideer her på dib på bloggen min: hagenjohansen.blogspot.com)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...