flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er:-/ Vond hals, dunkende hode, tett nese, hosteanfall, piping i brystet... Klager ikke!!! MEN sukker høyt;-)
Vaffern&Bebifisen Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Blærgh! Her også. Vond/tørr hals, tett nese, snørrete og tung i hodet.
sommerbarn:-) Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 jepps...på femte dagen med hoste, potte tett nese, snørr,gørr, hodepine og veeeldig tung i hodet. Og så kan man jo ikke ta NOE som hjelper...alt er fy-fy og farlig for knøttet.. ugh!!!! God bedring til alle andre!!
therese_23 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 jo takk! kan skrive under på dette ja..hehe...jeg har ikke hatt det lenger enn siden søndag,men har termin om 10 dager å er drit stressa :S :S go bedring damer
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har bare tett nese og hoste m/litt piping/surkling i brystet inni mellom. Fikk antibiotikakur på fredagen pga. bihulebetennelse, så nå er jeg endelig på bedringens vei God bedring til alle andre som er syk
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Vært forskjølet og vondt i halsen og lite i form i over 2 mnd nå :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå