Gå til innhold

Flere som "bare" er dønn forkjøla?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er:-/ Vond hals, dunkende hode, tett nese, hosteanfall, piping i brystet...

Klager ikke!!! MEN sukker høyt;-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blærgh! Her også. Vond/tørr hals, tett nese, snørrete og tung i hodet.

Skrevet

jepps...på femte dagen med hoste, potte tett nese, snørr,gørr, hodepine og veeeldig tung i hodet. Og så kan man jo ikke ta NOE som hjelper...alt er fy-fy og farlig for knøttet.. ugh!!!!

God bedring til alle andre!!

Skrevet

jo takk! kan skrive under på dette ja..hehe...jeg har ikke hatt det lenger enn siden søndag,men har termin om 10 dager å er drit stressa :S :S

 

go bedring damer :)

Skrevet

Jeg har bare tett nese og hoste m/litt piping/surkling i brystet inni mellom.

Fikk antibiotikakur på fredagen pga. bihulebetennelse, så nå er jeg endelig på bedringens vei :)

God bedring til alle andre som er syk :D

Skrevet

 

Vært forskjølet og vondt i halsen og lite i form i over 2 mnd nå :(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...