Gå til innhold

Simo kombi sportsdel -hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er nå 1 år gammel, og vi kan enda ikke bruke sportsdelen, for den er jo ALTFOR stor!! Han bare sklir ned i liggende stilling.. Det må da være noe jeg gjør feil? Blir veeldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Simo Kombi til eldste, og brukte sportsdelen fra 5 mnd... Hadde ikke noe problem med at han skle ned? Men du kan jo prøve å justere sittestillingen? Han trenger jo ikke sitte rett opp og ned. Eller juster selene? Er gutten din veldig liten da? Og han kan vel sitte selv uten støtte? :)

Skrevet

Joda, det er sånn sportsdelen er det.. Ungene sitter virkelig ikke så godt i den. Men hjelper litt når man bruker de selene som hører til.. for da får de ikke sklidd så langt ned..

men.. min løsning.. var å kjøpe ny vogn! oth.. ungen sitter som en gud! ;) Simo vognene er supre babyvogner.. men duger ikke som sportsvogn.. :/

Skrevet

Gutten min er stor for alderen han, og han kan jo selvfølgelig sitte selv! Men det er så stor avstand fra ryggen til der man har bena, at han ikke får noe støtte. Ja, det hjelper litt med selene, men han blir jo sint av å henge på halv tolv i de også. Kanskje jeg rett og slett kjøper ny vogn da..er lei av at han slenger rundt i vogna og blir tydelig irritert fordi han sitter vondt..

Skrevet

Bruker du de 5 punkt selene som følte med ? Jeg bruker andre sele på min så vis han vil sitt "freme" vis han vill ,men sitter fast så han ikke kan dette ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...