Gå til innhold

Mange som har sjekket skattelistene nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en titt på kollegaer, naboer og familie, ellers så er det vel ikke så mye og sjekke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sjekket noen iallefall. Var ganske overrasket over hvor lite vi tjener nå vi har det så romslig økonomisk. Tjener mye mer mange av de som klager over dårlig råd...

Gjest thricane
Skrevet

jeg sjekket meg selv og mannen min.

hadde over 100 000 i rentefradrag bare på huset, pluss en del fradrag til, inntekten min ser latterlig lav ut. kommer frem på "beregning av egentlig inntekt" at jeg tjente 160 000 mer enn det som står som inntekt.

så for dere som skal sjekke andre enn dere selv, så ikke gå ut i fra inntekt kolonnen.

Skrevet

Har ikke sjekket, skal ikke sjekke. Har brukt å sjekke meg selv og samboern bare for å se hva som står men de har aldri stemt for noen av oss så langt. Mye feil her ja!

Skrevet

Jeg har sjekket meg selv og jeg har halve inntekten i forhold til i 2007. Noe ned i lønn har jeg nok gått ettersom jeg har redusert stillingen til ca 80%, men jeg har ikke halvert lønna mi. Grunnen til at jeg har gått så mye ned i lønn er at vi har satt mer av fradragene på meg enn vi gjorde året før. Så som en annen sier, inntektene som kommer opp trenger ikke å ha noe som helst med virkeligheten å gjøre.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal dere sjekke inntekt/formue/skatt til naboer, kolleger, venner, hvem-som-helst???

Hvilken interesse har dere av det? Kan ikke se at det er annet enn snoking i folks privatliv.

Ikke rart Se og Hør har mange lesere...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sjekka sjefen! Ene og alene fordi hun "grua seg" til å kjøpe ny sofa, siden det var en kostnad som ble ganske så stor.... enten skal ho kjøpe en utrolig dyr sofa, eller så er ho bare gjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...