Gå til innhold

I dag FRIDDE han :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, på min 30 års dag, ble jeg vekket av min kjære, og datteren min med gave på sengen. Og ikke minst gikk kjæresten min ned på kne å fridde til meg!!! Trenger jeg å si at jeg svarte ett RUNGENDE JAAAA??? Er verdens lykkeligste jente jeg, og jeg som hadde grudd meg slik til å fylle tredve... Var ikke noe å gru seg til det :)

Ha en strålende dag demer, måtte bare dele min store glede med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!! =) både med dagen å med frieri!! =)

ha en super dag videre da. klem!

Skrevet

ååå passelig misunnelig på deg nå da... :)

men veldig glad på dine vegne :)

Gratulerer som forlovet Harefrk1 :)

han jeg bor sammen med bedyrer alvorlig at jeg er kvinnen i hans liv, at han elsker meg og har lett etter netopp meg, og at han vil være hos meg resten av livet, men gifte seg... nei det tror han ikke på. for han kan jo ikke LOVE at han kommer til å bli hos meg til døden skiller oss ad, for det er jo så mye uforutsett som kan skje... :S *grrr*

han vil ikke love noe han ikke vet om han kan holde eller ikke...

akkuratt som NOEN egentlig kan love det der... :(

jeg som drømmer om et romantisk frieri og en gullring til å vise hele verden hvor mye han faktisk elsker meg.. :( akk ja!

men da blir jeg litt lettere til sinns når jeg ser noen som er så glade som deg :) Lykke til! måtte dere leve lykkelig i 100 år :D

Skrevet

Tusen tusen takk! I dag er en gledens dag .:)

Håper din kjære "snur" og gir deg en gullring å vise verden! Fingeren min er "merkelig tung" i dag,,, hehe... Har adri brukt ring før jeg :o) Men dette kan jeg bli vant tilkjenner jeg :o)

Denne dagen har jeg ventet lenge på, og det ble akkurat så perfekt som jeg hadde håpet. De to som betyr mest for meg her i verden, samt lille gutt som sparket i magen sammen med meg i senga... Håret til alle kanter på oss alle, men blide som noen soler :)

Når bryllupet ska stå gjenstår å se, men innen to år håper jeg vi skal feire den STORE dagen! I dag kommer familien på bursdagsfeiring, og vi får feire dobbelt :)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med begge deler!!!:-)))) Du er i din beste alder nå vettu...;-)hehe

Skal gifte meg selv om 3 uker og gleder meg veeeldig:-))

Ha en fantastisk dag Harefrk1....:-)

Skrevet

Åh så deilig måte å våkne på :) Gratulerer med begge deler :) Ha en strålende dag - det tipper jeg at du får, hehe

Skrevet

åååå :D gratulerer! Hørtes helt fantastisk ut =)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!! Og ikke minst... gratulerer så masse med frieriet :):):)

Skrevet

Jaggu, så gråt jeg en liten skvett for deg (HORMONER?):):):) GRATULERER SÅ MYE!!!

Skrevet

Hehe... Fare for at jeg har fellt noen (LYKKE) tårer i dag jeg også!!! Og flere blir det vel når familien kommer senere i dag for å feire bursdag, de får seg nok en overraskelse ja :) *glede*

Tusen takk for Lykke ønsker alle sammen!!

Skrevet

Gratulerer frøken:)

Håper du får en fin dag med familien!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen! Hadde en fantastisk dag sammen med familie og venner, Fikk massevis av flotte presanger, og ikke minst var det nydelig høstvær :o)

Har alltid sagt at når jeg fyller 30 skal jeg feire stort, da vi begynte å snakke om å få ett barn til, sa jeg at jeg egentlig ville vente til etter 30 års dagen min... min kjære mente at vi "rekker" å få en før den tid... Så her sitter jeg med kul på magen, 30 årsdagen var igår. Det blir ingen fest, men jeg ville ikke feira dagen på noen annen måte om jeg hadde kunnet... :)

Dette var rett og slett den perfekte dagen, og stort mer lykkelig går detvel knapt an å bli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...