Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Satte meg på do med ei bok halv 12, og klarte ikke løsrive meg før halv 4.... Og hva hadde skjedd!? Hemoride.....!!! Vondt og... Er det mulig å bli så teit... Trøtt er jeg og.... Føler for anonym idag....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Godt jobba. *stakkars deg* Ta med noe gørrkjedelig en annen gang da, og labb på apoteket å kjøp noe lindrene salve i dag
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 h ha a ha ha, satt du på do og leste i flere timer? vær glad det bare var hemmorider du fkk, og ikke trykksår i tillegg..:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Bare av å sitte på do?? Satt du og presset hele tiden, da? Eller er du gravid, slik at det blir press uansett? Lurer litt på hvilken bok som er så fengende Høres i grunenn ut som noe jeg kunen ha gjort også. Ta en tur på apoteket, og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 du, fire timer på en dorring er nok i seg selv,ja. Stjerna henger jo i friluft, og hun er sikkert minst 60 kg. Tenk for et bukpress bare av å sitte der... knis..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Uff, uff, uff! Memo til meg selv: Ikke ta med bok på do!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må bare spørre, hvilken bok var det? Den må jo være kanonbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå