Jada-har fire små Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 hoster fælt og har sår hals? Jeg er kvitt feberen min, men hoster ganske mye og har sår hals. Føler selv jeg burde være hjemme pga smittefare, men har dårlig samvittighet ovenfor de jeg jobber med... (jeg vet vel egentlig svaret:))
Neijasså... Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Du vil få mye dårligere samvittighet hvis du smitter halve arbeidsplassen...
Jada-har fire små Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 ...ja, jeg håper bare sjæfen ser det på samme måte:)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Lærlingen vår har grum hoste og har hatt det i en månede etter at hun ble frisk. Dette er helt vanlig for henne å slite så lenge etter med hoste. Og nei, vi vil ikke at hun skal være hjemme disse 4 ukene i tillegg til da hun var syk.
Jada-har fire små Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 ja, jeg hoster også lenge når jeg først blir forkjøla, men nå har jeg sår hals i tillegg og akkurat blitt kvitt feberen. Har vært syk siden søndag. Jeg får snakke med legen...ikke lett det her altså..
mamman til to gutter Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Å følge det samme som barn bør i barnehagen syns jeg er helt greit, en dag hjemme etter feberen er over, spesielt hvis man ikke er helt i form ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå