Gå til innhold

Har en jente som faller hele tiden! Hvorfor?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til helsesøster på mandag, så skal spørre der da, men tenkte bare å forhøre meg her, om noen aner hva problemet kan være...

Hun virker å ha godt syn. Hun kan legge merke til de minste små ting på gulvet og gå og plukke opp. Hun ble hørselstestet på sykehuset som nyfødt, alt bra da.

Hun er forresten 15 måneder gammel. Hun lærte å gå for ca 3 måneder siden. Hun går bra, men faller ofte. I barnehagen i dag, sa hun som jobber der at hun har aldri hatt en unge der som faller så ofte, og på flatt gulv. Så jeg ble jo ganske bekymret for at noe skal være galt med henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dårlig balanse?

Jeg fikk beskjed av fysioterapeuten min for 3-4 år siden at jeg hadde skikkelig dårlig balanse. Så jeg måtte trene opp den. Snublet hele tiden og slo meg. Fikk hjernerystelse til slutt. hehe

Skrevet

Men hva er det som gir henne dårlig balanse i så fall? Sykdommer? Hvordan trente du opp balansen din? Ble den bedre da?

Skrevet

Hvordan er benstillingen hennes?

har hørt om barn som har føtter som går inn mot hverandre (tærne peker mot hverandre, om du skjønner..`?) som snubler i sine egne ben pga dette.. kan det være noe slikt?

Godt det ikke er lenge til du skal på helsestasjonen, så får du sikkert et bedre svar enn noen av oss her inne kan gi deg.. ;)

Skrevet

Det kan komme av mange ting. Jeg ville kontaktet lege dersom helsesøster ikke har noen rimelig forklaring, og du ikke ser bedring. Virker hun fornøyd selv da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...