Gå til innhold

hemmeLig.com!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Faen!!!!!

Mannen er der, så det i farta på Iphonen hans! Men kan jo ikke ta han for det, ikke før jeg har bevis!

Jævla tlf min er jo sperra, så ikke får jeg oprettet meg en profil der heller! ÅÅÅÅH! Lyst å gå inn der å kaldkvele han med en gang!

Forslag til hvordan jeg skal finne han blandt alle der inne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

manglet litt info her, sjønte ikke helt hva du mente, mannen er der, hvor ??

opprettet profil hvor ? jeg er sikker på at det kan løses uansett hva det er, men man trneger info først ;-)

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig.com har han profil hos.... Vet ikke hva jeg skal gjøre nå....

Beklager, ble litt rotete! Ble en smule frustrert kan man si:/

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... sex dating er helt ok det liksom....

Jeg så det på hans Iphone, trenger jo bare internett. Men hvordan finne han?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om den siden før jeg, men gikk inn og kikka litt nå. Hør her: Mann 61, slank ønsker meg en slank/tynn jente for hemmelige møter med mye kos. Du er under 30, vekt under 50, pupper max B. Forøvrig utseende ikke viktig. Ren og frisk. Fysisk handikap ok.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva du skal gjøre desverre. Eneste jeg kan komme på er å begynne å snoke i mailen hans og tlf hans hvis du ønsker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi.. måtte bare sjekke ut hva dette var.

Lo litt av statesikken:

Kvinne søker mann 131stk

mann søker kvinne 4162 stk.

 

Det blir mye mann på damene det, og lite dame til mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, vi har IKKE et åpent forrhold i forrhold til noe som helst! Dette er tootalt uakseptabelt mener jeg! Tok det opp med han... skriftlig, for om jeg åpner kjeften til han nå knekker jeg enten sammen eller tilter i vinkel. Så venter på svar fra han da.... Har en liten etåring som løper rundt her og, så får gjøre det jeg kan for å holde meg litt rolig...

Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå....:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vanskelig dette, men jeg trur jeg faktisk hadde tatt det steget at jeg hadde finnet meg en pc med internett. Åpnet en profil og begynt å lete.

Hadde jeg funnet ham, skulle jeg virkelig fått klekt ut en sikkelig ubehagelig overaskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, føler så inderlig med deg!

Du må jo bare spørre ham rett ut. Dersom han nekter, krever du å få se iphonen hans. Dette er IKKE hans privatsak!

 

Uff, vet ikke hva jeg skal skrive, egentlig. Fikk bare så utrolig vondt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur hun mente at det er lett for evt. kvinner å drive med salg f.eks.

Stor etterspørsel etter kvinner på det nettstedet trur jeg, og de kan nok tjene seg en slump på mannfolk som ikke skjønner bedre.

Men det er jo ikke sikkert at mannen din gjør noe mere enn å bare titte, var jo mye å lese og se der.

 

Hadde det vært min mann som hadde vært på det nettsetdet, så hadde jeg også lagd meg en falsk profil. Prøvd å fått tak i ham og avtalt et møte, da får du et viss innblikk hvor "lett på tråden" han er. Og han vil nok fått store problemmer når han møtte meg enn den han trudde han skulle møte.

Men som sagt mulig han bare er inne å snoker av rein nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering;

Jeg fikk jo snakket med mannen, og se profilen hans.

Selv sa han dette bare var for morro, ikke noe mer. Han hadde mottat noen poster, men kunne ikke se at han hadde svart på noen....

Jan var veldig lei seg, og forsto godt hvorfor jeg var sint.

*Mange tårer i dag, mye tvil osv.... er det en ting jeg alltid har vert sikker på er det at han ikke kom til å være utro... Nå begynte jeg å tvile litt.... han har helt klart krysset en grense, men vil ikke kalle det utroskap. Ikke så lenge det ikke har gått over til net sex osv....

 

Men er ufattelig skuffet, vet jo ikke hvor langt han kunne ha dratt det heller.... Jeg drar til en veninde i morgen, ikke at det er slutt men etter at jeg har prøvd å tillbringe kvelden med han kjenner jeg at jeg sliter litt...

Trenger å få det hele på avstand....

Men som sagt, det er ikke slutt, jeg må bare finne en måte å tillgi dette....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...