Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Lillemann og jeg skal på togtur i dag. Men ser at det er satt inn buss i stede for tog et stykke. Sånn ekspressbuss. Pleier de og ha seter til utlån? Sønnen min er 2,5 år. Jeg kan jo ikke ta med setet jeg har på denne turen (stort bakovervendt sete, å vi skal på bytur). Han er vel også for liten til sånn sittepute.. Sitter den bare på fanget eller burde bussene ha seter i bussen? Setter stor pris på svar!
Gjest Filifjonka Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Du kan ikke regne med at bussene har barneseter.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 du må vel heller ha med deg vogn, mye per praktisk og :-) aldri vert borti at buss har sete nei, desverre...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ring busselskapet og spør! Flybussekspressen fra Gardermoen har i hvert fall integrerte barneseter (bakovervendte) på to av plassene (heter Sit-safe). Kanskje ekspressbussene hos deg også har det?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Det kan du ikke regne med, nei.Såvidt jeg husker fra egne erfaringer har ikke NSBs buss for tog barneseter. Alt med barneseter på buss og i taxi er et sorgens kapittel. Enten har de ikke seter, eller så vet de ikke hvordan de skal festes.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Da har vi vært på tur. Bare for å informere så hadde de ferdig montert barnesete i bussen. Ordentlig sete, ikke bare pute. Så ble veldig glad for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå