Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 vil veldig gjerne være anonym nå pga mange kjente her inne. Jeg testa rett og slett positivt på mandags morgen, men dog svært svært svakt. Testa igjen i dag (med billig strimmel og apotektest), men begge er svake, men sterkere enn den for 2 døgn siden. Grunnen til at jeg sliter nå er at jeg har hatt graviditet utenfor livmor og er livredd for å få det igjen:/ Hadde så håpt at testen i dag, som er på ikm dag, skulle være så sterkt positiv.....får bare flashbaks fra den ganga jeg testa og testa og alle ble svakt positive, men endte da i en exu. Huff, må bare få det ut til noen, for jeg ønsker ikke å ta det opp med venner eller bekjente....det er for vondt! Nå får jeg bare krysse alt som kan krysses at dette er en normal graviditet, og satse på å teste igejn til fredag...hvis ikke testen er blitt sterkere til da er det bare å la rulla begynne :/ huff å huff...et lite hjertesukk på morningen....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Får håpe det går bra for deg denne gangen Masse lykke til ihvertfall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå