Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innkalling til tidlig UL hos gynekolog. Er det vanlig at barnefar er med på UL hos gynekolog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hvertfall hatt med pappa`n:-)

Vet ikke hvor langt du er på vei,men uansett ser dere jo den lille...

Gled dere og lykke til!

Skrevet

Jeg har vært på tidlig UL i de 3 siste svangerskapene og pappaen er alltid med

 

Lykke til :)

Skrevet

Ja :) Det er jo bare opp til deg selv det! Virka som min gynekolog syns det var hyggelig at han var med =) Jeg tror det er viktig og inkludere barnefaren så mye som mulig. Har tro på at dette knytter sterkere bånd. Det er jo tross alt like mye han sitt barn som ditt :)

Skrevet

Det var godt å høre, har veldig lyst å ha ham med!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...