Gå til innhold

Jeg får ikke sove på natta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette går jo selfølgelig utover ting som MÅ bli gjort på dagen. Jeg er 28 uker i svangerskapet og sliter med å finne ro og komfortabelt stiling. Og da jeg endelig sovner sover jeg ikke særlig bra, jeg sover til vanlig veldi tungt og men nå vakner jeg av den minste ting. Men da jeg skal stå opp sliter jeg som bare det, og avogtil kommer jeg meg ikke en gang opp for seg er så sliten. Er det noe jeg kan gjøre med dette?? Ta det opp med lege, så jeg eventuelt kan gjøre skole arbeid til en viss grad hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg fikk heller ikke sove på natta under mitt svangerskap. Jeg fikk Phenergan av legen, det hjalp meg. Tok den et par, tre timer før jeg skulle sove. Det er forferdelig å ligge der hele natta å glo. Jeg snudde døgnet helt jeg, satt oppe hele natta, sov hele dagen. Det ga seg tvert ungene ble født. Gudene vet hvorfor man blir sånn?

Skrevet

Slet med vansker med å sovne, pgs. fødselsdepresjon..

Var helt skrekkelig å ikke klare å falle i søvn... Fikk til sist imovane.. Vet man kan få det helt på slutten av svangerskaper.. Ville først prøvd akupunktur :-)

Usikker på om manglende søvn ga depresjon, eller om depresjonen gav søvnproblemer...

Nå er jeg gravid igjen og sover som en engel :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...