Gå til innhold

Trenger noen råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner, som jeg var mye med før har tydligvis et problem. Hun er sur fordi jeg er gravid, og gjør ikke annet en å gå å slenge dritt bak min rygg. Dama er god til å snakke for seg, og førsteintrykket er veldi bra fordi hun er en person som tør snakke og smiler mye. Men det er som man sier en en ulv i fåreklær! Alt etter hvem hun er med går hun å snakker dritt om den hun var med sist. Nå er jeg blitt hennes nye ¨offer¨, hun sender trussler til meg og dikter opp historier som ikke er sanne!

Disse trusslene er meldinger der det står at hun skal ødelegge for meg, jeg sendte henne en mld tilbake at sender hun flere slike anmelder jeg henne. Etter det stoppet hun med mld.

Blandt annet sier hun at jeg ikke vet hvem som er faren til mitt ufødte barn, og det er flere mulige fedre. Noe som ikke stemmer en plass, for jeg vet hvem som er faren til barnet mitt fordi det er ikke noen andre! Hu har også fått det til at jeg drikker i smug i svangerskapet og hun har visstnok flere ganger sett meg full på byn. Dette har hun også sendt mld til bf om. Og alle som vet hvem jeg er får høre at jeg lyger om alt og jeg kommer til å bli en dorlig mor!

Jeg er en person som ikke liker å være alene, så det er flere som kan vitne på at jeg aldri har drukket! Så for hennes del så gikk hun på en smell der..

Jeg er god venn av xen hennes og det er han jeg kjenner henne gjennom, da ting begynte gå galt med dem begynte hun dikte opp historier om at han misshandet henne. Det har ikke skjedd! Jeg var med dem på fest den kvelden hun påsto dette skjedde!

Grunnen til at det ble slutt er fordi hun var utro, noe hun nekter på at hun var selv om flere venner og bekjente kan bekrefte dette på hversin kant. I fjor fikk hun for seg å gå å si at faren er alkoholiker, men jeg holdt på med en i slekta hennes som jeg snakket med dette om pga jeg ble bekymret for min x-venninne! Men da sa han at det kunne da ikke stemme, og jeg har vert hjemme hos henne flere ganger og ser ikke noe galt!

Noen som har vert borti noe lignende?? Jeg har trukket meg helt vek fra denne dama, for meg går det ikke å ha slike ¨venner¨ når jeg skal bli mamma. Jeg har nok med meg selv og min lille.

Noen som ser hva problem hun har?? Hun er en pest og en plage, men jeg synest rett og slett synd på henne! Hun kan umulig ha det godt med seg selv.

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble visst litt langt.. Og det er sikkert noen skrivefeil der inne. Får bare beklage.

HI

Skrevet

Jeg må bare legge til, at jeg og henne vi kunne sitte og prate sammen hun fortalte meg noe. Og da vi kom blandt andre kunne hun nekte for at hun hadde sakt dette.. Selv om det ikke var noe som var hemmelig. Hun passet også alltid på at jeg måtte spise MYE! Jeg er ca 5-10kg lettere en henne, men hun er ikke feit, det er vel mer jeg som er litt tyn.

HI

Skrevet

Det høres jo ut som om hun har psykiske problemer....litt pyskopat trekk og litt lystløgner. Hold deg unna, eller få henne til å søke hjelp. Har du god kontakt med familien hennes, så prat med dem. Jenta trenger tydligvis psykolog hjelp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...