Gå til innhold

mange med blødning slutten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg hadde litt rosa utflod 9 okt. Dro på sykehuset for å sjekke for å være på den sikre siden. Kunne ikke finne noe galt. Så gikk slimproppen 15 okt.

17 okt begynte jeg med skikkelig mageknip. Fryser og svetter om hverandre. Får feber som kommer og går. Dro til legen mandag ettersom jeg ikke ble noe bedre. Fikk da tamiflu og tatt test for svineinfluensa. Hadde da crp på 65 den skal ligge på 8, fikk time i dag for å sjekke om crp hadde steget. Den hadde da steget til 70. Influensa symptomene har nå forsvunnet så skal inn å sjekke crp på torsdag igjen itillfelle det er en infeksjon.

I kveld har jeg fått ny blødning, ringte føden, når jeg nevnte symptomer til influensa så sa ho at jeg skulle ta med en paracet og legge meg. Sa at jeg har ikke vondt noe sted, men jeg kunne ta den for at jeg svettet. Svetter ikke lengre sa jeg, men ho sa igjen at jeg skulle legge meg og at jeg kom til å våkne om blødningen ble verre.

Virker som dem ikke vil sjekke meg siden jeg ikke har fått svar på influense prøvene ennå.

Er bekymret hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det hørtes jo litt nervepirrende ut ja, hvordan har det gått med deg??? bra håper jeg! jeg hadde i hvert fall vært meget oppmerksom på om baby bevegde seg...og KREVD å komme til hvis jeg synes det ikke var nok sprelling!

jeg opplevde en blødning forrige helg, men det hele var ganske udramatisk heldigvis... håper det går bra med deg nå!!!

trøsteklemmer fra meg til deg!

Skrevet

hei.

Takk for svar.

Det går bra med meg. Har fortsatt litt rosa utflod. Så håper det gir seg snart. Er ikke så dramatisk dette heller men ettersom jeg er i uke 32 ul terminen og 34 menstermin så kunne jeg tenkt meg å sjekke det, vil jo ikke at fødselen skal starte så tidlig.

Skrevet

nei det forstår jeg! har du snakket med noen i dag eller? jeg fikk beskjed om at så lenge blødningen avtok, blodet ble brunt (altså gammelt) etter hvert, og jeg fremdeles følte meg frisk og kjente god bevegelse hos barnet så kunne jeg ta det med ro. jeg var 35+6 når det skjedde, så HVIS det hadde eskalert så hadde det jo gått bra - men kan skjønne det at du synes det er litt tidlig enda!

sender deg varme tanker og satser på at dette går kjempebra! :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...