Gå til innhold

tabbet meg ut på eksamen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå tror jeg strengt tatt ikke det gikk så bra uansett..., men

saken er den at jeg er fryktelig vimsete og stresset og trøtt og... ja gravid og såvidt bikket over til 2. trimester.... med alt det innebærer.

vel hadde midtsemestereksamen og trøtt og stressa som jeg var glemmer jeg alle rutiner ved en ordinær eksamen.

tenkte ikke engang over å notere ned kandidatnr. husket ikke det var noe som het det en gang og presterte å skrive studentnr mitt på papirene isteden... :o

vaktene sjekket jo papirene, men så heller ikke tabben min og de opplyste ikke om sånne formaliteter på fohånd... skal de ikke det vanligvis??? er vant til det fra før i allefall...

vil besvarelsen min i det hele tatt bli tatt med så lenge jeg skrev studentnr istedenfor kandidatnr????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du signerte før eksamen, vil den bli tatt med. Alle kan skrive feil.

Skrevet

ja det gjorde jeg jo. de gikk rundt med den lista med navn og sjekket semesterkort og sånn... :S

Skrevet

Vil tro at de ikke stryker deg pga dette. Det er jo derfor de har eksamensvakter - det er jo det som er jobben dems. Ville tatt kontakt med studiestedet ditt jeg :)

Skrevet

Formelt sett skal du sansynlig vis strykes hvis de ikke greier å rette dette før sensor får oppgaven til bedømming. Problemet her er jo at sensor kan se hvem som har levert oppgaven. Det blir nesten like ille som om du hadde skrevet navnet ditt på. Det åpner for problemer med trynetillegg ol.

Jeg tror du bør ringe studiestedet og høre om det er noe de kan gjøre. Er du heldig er det mulig de kan skjule studentnulleret og sette inn kandidatnummeret i steden før sensor får oppgaven. Kansje de har andre løsninger også.

Lykke til i hvertfal.

Skrevet

Ta kontakt med de med en gang du, og fortell hva du har gjort feil. Du har jo sikkert kopien av innleveringen, dersom de vil se den for å se at du er deg?

Men det beste er om at en tar kontakt så snart en oppdager at en har gjort en feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...