Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har simo kombi vogn??

Noen som kan fortelle med fordeler og ulemper med denne type vogn, Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ikke til her inne lenger, men var inne og sneik likevel :)

Jeg kjøpte simokombivogn, nå er minsten snart 6 mnd og det er 1 mnd siden vi tok vekk baggen og byttet til sportsdelen. Skal legge til at han er ganske stor, var 71 cm og 8,4 kg da han var 5 mnd.

Er super fornøyd med vogna, den er veldig god og trille siden den har så god fjæring. Har prøvd en del andre vogner som venninner har, men syns ikke de er like gode.

Der følger med bagforlenger, så man kan sette på enden av sportsvogna når man tar ut baggen. Dette gjør jo at det fortsatt blir nesten som en bag.

Ulemper: vogna er litt tung. Men jeg syns det går helt greit og løfte den inn og ut av bil.

Jeg ville vel vurdert og kjøpt simo duovogn om jeg skulle kjøpt nå, da det er veldig enkelt og klikke av overdelen og der er reimer til og løfte den i og. Da er vognen også lettere...

Men jeg ville ikke hatt en annen vogn enn simo. :)

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Simo kombi vogn. Hadde en slik vogn på førstemann også. Den er tung og upraktisk (ved løft inn og ut av bilen) -men hvis du skal velge en vogn som har god plass til ullpose, tepper og babyen, som er kjempegod å trille og vugge -da anbefaler jeg Simo.

Skrevet

Har en Simo kombivogn. Har ikke begynt å bruke den ennå. Har termin først i november. Valgte den fordi den er veldig praktisk. Bor i blokk, så jeg tar bagen med meg inn når jeg har vært ute. Har også tenkt å ta med bagen når vi skal bort, så kan babyen sove i den. Og siden vi bor i et vinterland, så er det praktisk med 4 store lufthjul. Den er riktig nok en stor vogn, men den er veldig stabil og en sikker vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...