Ameli Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg klør nå på hele kroppen, og da mener jeg HELE. Jeg har hørt om svangerskapskløe, men er ikke dette litt sent når jeg er 38+1? Litt mindre, men likefullt liv i magen i dag. Jeg skal til JM i morgen tidlig.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 kan godt være det bare er hormonene, men det er no godt du skal til jm i morgen så finner du nok ut av det!! hvis det er skikkelig plagsomt og det hindrer deg i å sove om natten kan du få legen til å skrive ut polaramin tabletter, dette er allergi tabletter som er helt ufarlig for fosteret, demper kløen veldig bra, brukt de en del selv:) eller du kan kjøpe hvitvask på apoteket hvis du er litt skeptisk til tabletter:)
Ameli Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for svar Smører meg med Aderma Exomega nå, men det blir vel hvitvaks om dette ikke gir seg. Lekkert
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 gi meg en tilbakemelding om du bruker hvitvask og om det funket bra!! jeg klør så det synger etter i natt, over alt og intenst, allergi tabletter funker ikke, så funker hvitvask blir det det på meg også!!
Ameli Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg VISSTE det var noe jeg glemte på apoteket..... Jeg var innom for mer livsnødvendig Gaviscon, glemte hvitvask. Da blir det ny tur i morgen, for natten som var, var totalt søvnløs. Men om du ikke er ute før meg, skal jeg gi deg tilbakemelding på hvitvasken.
satser & vesla Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Jeg synes at du skal spørre fastlegen el jordmor om dette. Husk at vi her inne ikke er fagkyndig til å svare på medisinske spm. Min venninne fikk svangerskapskløe langt uti svangerskapet og hun fikk tett oppfølgning og måtte sette i gang fødselen før tiden. Fortell gjerne hvordan det gikk hos jordmor :-) Fint å høres andres erfaringer. . .
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 fastlegen min har tatt alle mulige tester pga kløen, men fant ingenting, så hos meg er det bare hormoner... men ja, selvfølgelig alltid lurt å ta slike ting opp med fastlegen=)
Ameli Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg var hos JM i dag tidlig, og hun snakket med fødepol. Har fått time til gyn/lege og skal ta blodprøver på fredag, så det blir fulgt opp veldig godt Vet det ikke er kyndige nok svar her inn alltid, så en skal alltid ta det med lege/JM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå