Gå til innhold

Hodepine, paracet hjelper ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ensidig hodepine akkurat nå, blitt mye av det de siste årene, kommer ca før mensen og sitter rett over ene øyet og det er en konstant smerte følelse. som går rundt "pannen" på ene siden... Blir følsom for lys osv.. Nå tenkte jeg å prøve paracet men det hjelper jo ikke engang, jeg vet ikke om det kan komme fra nakken eller være migrene.. tenker kanskje at migrene gjør litt mer vondt, synes ikke dette er såå vondt men ganske ubehagelig og varer leenge av gangen (Feks en dag-to)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok helt sikkert det er migrene. Den er ensidig og av og til akkurat slik du beskriver. Det er mange former for migrene, de dagene som ikke er så veldig ille har jeg det akkurat slik du beskriver. Ville nok kontaktet lege og hørt hva h*n anbefaler.

Skrevet

Jeg har kanskje noe av det samme

Paracet hjelper ikke, men ibux gjør, sammen med en varm dusj eller en varmeflaske mot "punktet" over øyet eller pannen

Men som hun over sa, snakk med legen, det er mangen former for migrene, eventuelt prøv forskjellige ting, og se hva som kan hjelpe for din hodepine

Skrevet

23.20 her. Ibux kan hjelpe ja, men ibumetin (hmm var det det det heter hehe) er enda bedre mot hodepinen/migrene når jeg ikke har migrene medisin. Dette var bare et tips.

Men jeg råder fortsatt å oppsøke lege, for jeg er rimelig sikker på at vi snakker migrene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...