Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Mannen min og jeg har ALT felles. Facebook, msn, tlf, ++++ Han har stort sett tatt seg av betaling av regninger, men nå i kveld skulle jeg sette inn 3.000 kr fra hans konto, til sønnen vår sin! Der ser jeg at han har tatt opp et kredittkort på 25.000 som han har vimsa bort på drit. Han har ikke nevnt med et pip at han har gjort dette. Vi driter ikke penger, og prøver så godt vi kan å nedbetale smålån, så ser jeg dette i kveld?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, absolutt! Så lenge dere har felles økonomi, er dette like mye din sak.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Huf, da hadde jeg blitt forbanna.. :s Er det lenge siden det ble tatt opp da?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Reagert,ja!!??? Kjære deg, for et svik!! Han går jo bak ryggen din! Er han spilleavhengi?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Takk!!! For jeg er ordentlig skuffa, sint og lei meg nå!! Han klarer ikke svare for HVA han har brukt pengene på. Blir så irritert på han. 25.000 er litt penger!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 ja, han går tydeligvis bak min rygg. og jeg takler ikke lyving, der går grensa mi! Spurte NÅR dette var tatt opp; ikke så veldig lenge siden sa han. kjeftet så j.... på han og nå sier han ikke et pip. vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. er bare lei meg!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Dette var ikke noe særlig å få vite, kan jeg tenke meg. Har du konfrontert ham?
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg hadde blitt lynforbanna, og han hadde hatt fint lite penger å bruke på seg selv fram til kreditkortet var nedbetalt, klipt i to og ute av verden. Og ja, jeg hadde kapra hele privatøkonomien og selv sørget for å ha full oversikt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Har du sjekket at han ikke har mer gjeld også? Ligningen hans?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, 25 000 er litt penger. Virker kanskje ikke så mye der og da, mens en bruker dem, men når de skal betales tilbake så blir det jo over 2 000 hver måned i et helt år. + renter på dritten. Dette har du MYE med å gjøre, siden dere ellers har alt felles.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar jenter. Vi satt oppe til kl 03.00 i natt, å snakket om dette. Jeg aksepterer bare IKKE at han går bak ryggen min. Vi har ikke lite penger, vil si vi ligger ved normalen, så hvorfor han gjorde dette, det fatter jeg ikke! Vi går ikke i minus, så ikke vet jeg! Har klippet kortet i fire, og tatt 100% kontroll over kortene våre. Jeg står nå for ALL betaling!! Jeg hater kredittkort mer enn noe annet! Betaler jo skyhøy rente!! Så nå er det bare for han å jobbe overtid, å få denne driten unna! Enkelte mannfolk må bare passes på de! Tragisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå