mammas skatter <3 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 ødemer/vann i kroppen????? når man trykker/klemmer på leggene så........???? føle me oppblås i ansikte.leggene virke litt oppblåst og litt i fingrene kansje......
carro89 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du har veldig mye ødemer/vann i kroppen skal det vel komme et sånt søkk inn i huden, at når du trykker inn rundt leggene for eksempel så det blir sånn hvitt og så går huden sakte ut igjen, hvis du skjønner ? Blei litt rart skrivd det der. Hehe
Termin 080110 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Ja det var slik de sjekket meg da jeg lå på sykehus med preeklampsi sist. Jordmødrene tok tak i leggen, trykket hardt inn med tommelen midt på skinnleggen - eller litt under, rett over anklen - og så hvordan huden trakk seg inn igjen. Det ble søkk i leggen da jeg hadde ødem og det trakk seg saaaakte ut igjen. Jeg målte også med målbånd rundt leggen da jeg kjente at jeg begynte å hovne opp, og var over 3 cm større når jeg hadde 1-2 i ødem i forhold det jeg hadde til vanlig. (men hva som er mye og lite her er jo selvsagt individuelt)
Mummimamma 09+12 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Du ser merkene etter sokkene og hendene blir "trange" eller man får ikke knytt de skikkelig som en knyttneve.
mammas skatter <3 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 takke for alle svar lurer på om ødemene/hevelsene/vann i kroppen har meldt seg sjø......noe de så smått har jort.... huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå